PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia

  • 1. Data: 2004-05-06 16:36:40
    Temat: Umowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    Witam,

    23 kwietnia skonczyla mi sie umowa zlecenie(1 miesiac). Nie bylo w niej
    nic o terminie wyplaty wynagrodzenia, wiec pewnie reguluja to jakies
    ogolne przepisy. Czy ktos moze wie jaki jest maksymalny termin?
    Wiem ze moge zadzwonic i sie zapytac, tak tez zrobie. Postanowilem
    poczekac jednak jeszcze z tydzien i moze na grupie ktos wczesniej
    udzieli mi odpowiedzi.

    Pozdr
    mirek

  • 2. Data: 2004-05-06 16:48:06
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-06 18:36, osoba przedstawiająca się jako "miras" napisała
    co następuje:
> [...]
    > nic o terminie wyplaty wynagrodzenia, wiec pewnie reguluja to jakies
    > ogolne przepisy. Czy ktos moze wie jaki jest maksymalny termin?

    IMHO to Ty wystawiając rachunek określasz termin wypłaty.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-05-06 17:05:47
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Dnia 2004-05-06 18:36, osoba przedstawiająca się jako "miras" napisała
    > co następuje:

    > IMHO to Ty wystawiając rachunek określasz termin wypłaty.
    >
    > Pozdrawiam

    kurde, jaki rachunek?
    to moze sprecyzuje ze oficjalnie byly to praktyki, teraz pracuje w innej
    firmie(tez umowa zlecenie i tez praktyki) i mam w umowie napisane ze
    wyplata nastepuje raz w miesiacu w ktoryms tam dniu. wypelniam time
    reporty(ilosc przepracowanych godzin) i dostaje kase(znaczy sie
    teoretycznie bo to znowu 1 miesiac). o zadnych rachunkach nie ma mowy.
    dodam ze firma(zreszta obie) jest duza, miedzynarodowa instytucja o
    wyrobionej marce, wiec chyba skontaktowaliby sie ze mna gdyby cos nie gralo.

    pozdr
    miras

  • 4. Data: 2004-05-06 17:15:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-06 19:05, osoba przedstawiająca się jako "miras" napisała
    co następuje:

    > kurde, jaki rachunek?

    Umowa określa zakres, czas i warunki prac oraz kwotę wynagrodzenia. Po
    wykonaniu roboty powinieneś zleceniodawcy wystawić rachunek za wykonane
    zlecenie. W nim możesz określić termin wypłaty.

    _ _ _

  • 5. Data: 2004-05-06 17:30:36
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    miras w news:c7dr7u$21f$1@julia.coi.pw.edu.pl napisał(a):

    > kurde, jaki rachunek?

    W moim przypadku wygladalo to tak. Kartka A4. Prawy gorny rog moje imie i
    nazwisko, linijke nizej adres zamieszkania. Po prawej miejscowosc i data.
    Nizej tytul "RACHUNEK" ;-) Pod spodem:

    "Proszę o wypłacenie, zgodnie z umową Nr ................ z dnia
    .............., kwoty ........... (słownie: ............).

    Pod spodem po prawej stronie podpis zleceniobiorcy (czyli moj), a ponizej
    potwierdzenie wykonania zleconych prac. Jedna kopia dla mnie, a druga dla
    zleceniodawcy. Tyle wystarczylo. Dla pewnosci mozna jeszcze okreslic jakis
    termin.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 6. Data: 2004-05-06 20:00:59
    Temat: praca oferowana - czy ta grupa dziala?
    Od: v...@p...pl (MmK)

    bo nic z niej nie dostaje a z pozostalych dwoch i owszem

    pozdr
    mmk
    v...@p...pl

  • 7. Data: 2004-05-06 20:22:56
    Temat: Re: praca oferowana - czy ta grupa dziala?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    MmK w news:00b901c433a4$deb87460$0c100b0a@cyberbajt.pl napisał(a):

    > bo nic z niej nie dostaje a z pozostalych dwoch i owszem

    To do mnie? Jesli tak to nie rozumiem. Jesli nie to... pozostawiaj prosze
    informacje komu odpowiadasz, bo czasem wychodza takie szopki. Wiadomosc
    podpieta jest pod maja (tylko w moim czytniku?) wiec wyglada jakbys mnie
    odpowiadal. Gdyby byl ID newsu, to nie byloby problemu :-)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-06 21:41:10
    Od: v...@p...pl (MmK)

> [...]
    > podpieta jest pod maja (tylko w moim czytniku?) wiec wyglada jakbys mnie
    > odpowiadal. Gdyby byl ID newsu, to nie byloby problemu :-)

    sorry, to glupota outlooka
    nie zrobilem nowego watku, tylko wpisalem nowy temat w odpowiedzi na Twoj
    post - stad pewnie tak wrzucilo

    chodzilo mi o to czy dziala grupa - praca oferowana - bo nie widze zadnych
    postow tej grupy

    sorki i pozdr
    mmk
    v...@p...pl

  • 9. Data: 2004-05-07 12:56:07
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    MmK w news:031001c433b2$e9f59e80$0c100b0a@cyberbajt.pl napisał(a):

    > sorry, to glupota outlooka

    Nic sie nie stalo. Chcialem na prostym przykladzie przedstawic dlaczego
    warto pozostawiac informacje komu odpowiadamy :-) No bo wyobraz sobie, ze
    ponosza Cie emocje i piszesz pare niemilych slow, ktore... trafiaja do
    niewlasciwej osoby ;-)

    Goly OE pozostawia naglowek, ktory jest troche nie ten teges. Proponuje Ci
    zainstalowanie programu wspomagajacego OE-QuoteFix. Mozna go pobrac np. tu
    http://www.snapfiles.com/get/oequotefix.html Program umozliwia
    zdefiniowanie wlasnych wrotek w krotkiej formie takiej jak na przyklad
    moja. Mozesz tez jakas dziwna w rodzaju "dnia pieknego %n w news:%l napisal
    takie cus:" ;-) Dodatkowo koloruje cytaty dzieki czemu bloki tekstu staja
    sie nieco czytelniejsze, poprawia polamane linie itp.

    > chodzilo mi o to czy dziala grupa - praca oferowana
    > - bo nie widze zadnych postow tej grupy

    Najprawdopodobniej tak. Grupa jest moderowana, wiec trzeba uwzglednic
    czynnik ludzki :-)

    pozdrawiam