PracaGrupypl.praca.dyskusje › typy umowy

  • 1. Data: 2004-10-06 22:26:41
    Temat: typy umowy
    Od: piotrek <b...@o...pl>

    Moze ktos wie jakie sa konsekwencje podpisania umowy o dzielo i umowy na
    zlecenie?
    Jak to sie ma do stazu pracy, emerytury, zarobkow? Charakterystyke tych
    umow i jezeli znacie to rowniez innych. Poprosru chce wiedziec wszystko
    na ten temat :)
    Jestem studentem poszukujacym pracy, mam status absolwenta i moge
    otrzymac stypendium z Urzedu.
    Otrzymalem prozycje pracy jako umowa o dzielo ale nie chce stracic przez
    swoja niewiedze szansy na stypendium.

    --
    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-10-06 22:38:07
    Temat: Re: typy umowy
    Od: piotrek <b...@o...pl>

    piotrek wrote:

> [...]
    > otrzymac stypendium z Urzedu.
    > Otrzymalem prozycje pracy jako umowa o dzielo ale nie chce stracic przez

    Cos wydaje mi sie, ze w moim przypadku jest to raczej malo sensowne:
    http://www.twoja-firma.pl/artykuly/56,umowa-o-dzielo
    .html
    Zwlaszcza, ze nie mam zadnego zrodla zarobkow, chyba ze przeczytalem
    zbyt pobieznie i pomylilem jakies wyrazy.
    Prosze o wypowiedz kogos doswiadczonego, najlepiej ktos, kto mial
    podobny problem. :)

  • 3. Data: 2004-10-06 22:38:45
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    wujek google. poza tym na tej grupie na pewno pisałem jako "gromax"