PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2004-10-14 16:54:23
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Czy pracujacz na umowe o prace
    i dorabiajac w drugiej firmie na umowe zlecenie odprowadza sie skladke ZUS
    od umowy zlecenia.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-14 16:57:39
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    -- odpowiadam na posta od Marek z dnia czwartek 14 październik 2004 18:54

    nie całą

  • 3. Data: 2004-10-14 17:03:21
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    jezeli pracujesz na umowe o prace i zarabiasz ponizej najnizszej krajowej to
    wtedy od umowy zlecenia sie rowniez odprowadza skladki.... gdy najnizsza
    krajowa jest przekroczona wtedy zdrowotna jest obowiazkowa, a
    emerytalno-rentowa dobrowolna

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-14 19:24:25
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

> [...]
    > wtedy od umowy zlecenia sie rowniez odprowadza skladki.... gdy najnizsza
    > krajowa jest przekroczona wtedy zdrowotna jest obowiazkowa, a

    Wiec jesli zrezygnuje (najnizsza krajowa jest przekroczona) ze skladki
    emerytalno-rentowej to pracodawca zaplaci nizsza skladke na ZUS i ja
    otrzymam wyzsza wyplate ???

  • 5. Data: 2004-10-15 05:50:40
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    > Wiec jesli zrezygnuje (najnizsza krajowa jest przekroczona) ze skladki
    > emerytalno-rentowej to pracodawca zaplaci nizsza skladke na ZUS i ja
    > otrzymam wyzsza wyplate ???
    Tak wtedy TY tylko płacisz składke zdrowotną oraz podatek do US, w zwiazku
    z czym wiecej zarobisz na reke.

  • 6. Data: 2004-10-15 19:40:01
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    > Tak wtedy TY tylko płacisz składke zdrowotną oraz podatek do US, w
    zwiazku
    > z czym wiecej zarobisz na reke.

    A co z pracodawca???
    Ktory wariant jest dla niego korzystniejszy???

  • 7. Data: 2004-10-15 21:17:13
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    > A co z pracodawca???
    > Ktory wariant jest dla niego korzystniejszy???

    Tylko skladka zdrowotna oczywiscie