PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace vs DG

  • 11. Data: 2011-03-17 19:22:27
    Temat: Re: Umowa o prace vs DG
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "TM" <t...@o...pl> wrote in message
    news:20110317194946.20f7195b.trele.molere@op.pl...

    > Nie ma roznicy .. po zaplaceniu podatku, zusow na koncie ma zostac
    > mniej wiecej tyle samo (podatkow, ktore uwzgledniaja tylko podstawowe
    > koszty jak zus, ksiegowosc). Generalnie chodzi o to .. czy jako
    > jedyny zywiciel rodziny powinienem sie bac DG w przypadku gdy moze
    > sie zdarzyc nieszczescie i bede w szpitalu 4 miesiace. Jesli sie
    > okaze, ze umowa o prace nic mi nie zagwarantuje to zostane przy DG.
    > Moze inaczej zadam pytanie: czy umowa o prace gwarantuje mi
    > wynagrodzenie w przypadku 4 miesiecznego pobytu w szpitalu z powodu
> [...]
    Bój się raczej nierównej walki z Urzędem Skarbowym i Zusem

    LM

  • 12. Data: 2011-03-17 20:04:04
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 20:08:27 +0100
    "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote:

    > Użytkownik "TM" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    OK dzieki...to chcialem wiedziec.

    --
    TM

  • 13. Data: 2011-03-30 15:50:27
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 17-03-2011 o 10:50:18 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-03-17, Emeryt <w...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dlaczego nie?

    > To nieprawda.

    > I to też nieprawda.

    Też się pod tym podpisuje, zwłaszcza pod tym ostatnim.

    Jeżeli w firmie, dla której chcesz pracować są już osoby na DG to ich
    popytaj jak wygląda sytuacja i czy miały miejsce jakieś dziwne sytuacje.

    --
    Scowron

  • 14. Data: 2011-04-10 18:17:19
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2011-03-16 21:40, TM pisze:
> [...]
    > DG + fakturka miesieczna za wykonane uslugi? Glownie chodzi mi o takie
    > sprawy jak nieszczesliwe wypadki, przerwy w pracy z powodu

    A co, w Vobisie chcesz pracować?

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    "Przysięgam Polakom, że każdego kto będzie chciał podnieść podatki,
    osobiście wyrzucę z rządu."
    Donek 2007

  • 15. Data: 2011-04-10 18:19:44
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2011-03-17 08:03, Emeryt pisze:
    > Dzialalnosc gospodarcza masz to co
    > wynegocjujesz z pracodawca, ale nigdy nie wynegocjujesz tego co masz w
    > Kodeksie Pracy.

    To niewiele wiesz. Pracując w Vobisie na DG miałem o niebo większe
    przywileje, niż wynikało z KP. Np. na dzień dobry 26 dni płatnego urlopu.