PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę na czas określony - pytanie

  • 1. Data: 2006-08-30 19:35:29
    Temat: Umowa o pracę na czas określony - pytanie
    Od: "majster" <m...@n...ru>

    Witam
    Ile umów o prace na czas okreslony może podpisać pracownik z jednym
    pracodawcą? Słyszałem, że podobno dwie, przy trzeciej powinna być na czas
    nieokreślony. Co w przypdaku jeśli pracodawca zaproponował trzecią umowę o
    pracę i pracownik nieświadomie ją podpisał? Czy grożą mu jakieś konsekwencje
    w przypadku kontroli z Inspekcji Pracy?

  • 2. Data: 2006-08-30 19:58:52
    Temat: Re: Umowa o pracę na czas określony - pytanie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 30 Aug 2006 21:35:29 +0200, "majster"
    <m...@n...ru> zakodował:

    >Co w przypdaku je?li pracodawca zaproponował trzeci? umowę o
    >pracę i pracownik nie?wiadomie j? podpisał? Czy groż? mu jakie? konsekwencje
    >w przypadku kontroli z Inspekcji Pracy?

    Działa jak umowa na czas nieokreślony.
    Przy czym umowa na okres próbny nie liczy się do tych trzech.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-08-30 20:18:36
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "majster" <m...@n...ru> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile umów o prace na czas okreslony może podpisać pracownik z jednym
    > pracodawcą? Słyszałem, że podobno dwie, przy trzeciej powinna być na czas
    > nieokreślony.

    Nie tyle powinna, co po prostu automatycznie staje się wtedy umową na czas
    nieokreślony.
    Bez względu na to, jaka będzie jej treść.
    Zakładając oczywiście ciągłość pracy.

    > Co w przypdaku jeśli pracodawca zaproponował trzecią umowę o
    > pracę i pracownik nieświadomie ją podpisał?

    Nie rozumiem co to znaczy "nieświadomie ją podpisał"?
    Nieprzytomny był w trakcie podpisywania czy nie wiedział co podpisuje.

    > Czy grożą mu jakieś konsekwencje w przypadku kontroli z Inspekcji Pracy?

    Konsekwencje CZEGO? Podpisania umowy o pracę?

    JW.

  • 4. Data: 2006-08-30 20:52:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ed4pf7$s95$1@nemesis.news.tpi.pl majster
    <m...@n...ru> pisze:

    > Ile umów o prace na czas okreslony może podpisać pracownik z jednym
    > pracodawcą?
    Dowolną ilość.

    > Słyszałem, że podobno dwie, przy trzeciej powinna być na czas
    > nieokreślony.
    O ile spełnione są warunki:
    - pierwsza umowa musi byś zawarta po wuniowstąpieniu (01.05.2004).
    - przerwy między umowami 1÷2 oraz 2÷3 nie mogą przekraczać miesiąca.
    Wówczas trzecia umowa jest z mocy prawa umową na czas nieokreślony bez
    względu na treść (art. 25^1 KP).

    > Co w przypdaku jeśli pracodawca zaproponował trzecią umowę o
    > pracę i pracownik nieświadomie ją podpisał?
    Nieświadomie? Jak można coś podpisać nieświadomie? Po pijaku?

    Jotte