PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granica

  • 1. Data: 2006-08-30 19:31:22
    Temat: Praca za granica
    Od: "Gathor" <n...@w...pl>

    Czesc
    Czy jest problem ze znalezieniem pracy za granica? Gdzie szukać i jak szukać
    itp...
    Obecnie pracuje w panstwowej firmie Elb BOT Bełchatów i za te marne grosze
    jakie tam płacą już nie wyrabiam.
    Mam wyzsze wykształcenie informatyczne (pracuje na stanowisku pracownika
    fizycznego {studia zaoczne na PŁ}) do tego papiery spawacza, obsługa wózków
    widlowych i platformowych, wciągarki wciągniki, prawo jazdy AB.
    Chce wyjechać z tego kraju lecz nie wiem od czego zacząć. Potrzebuje bodzca,
    który nakręci mnie do tego stopnia, że odejde z tego "kołchozu" (narazie
    brak odwagi bo warunki socjalne w firmie niezłe, ale płace to szkoda gadać).
    Napiszcie jak wy szukacie pracy w Angli Irlandi Norwegi itp
    Pozdrawiam
    J$S

  • 2. Data: 2006-08-30 19:51:45
    Temat: Re: Praca za granica
    Od: "Łukasz" <lukasz[at]aged.pl>

    dobra decyzja
    wiec sprawa jest banalnie prosta

    1. zbierasz troche kasy (min 700/800 EU)
    2. jedziesz
    3. szukasz chaty
    4. szukasz pracy
    5. juz nie ma punktu piątego, od tego momentu twoje zycie nabiera kolorów