PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace na czas określony i wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-09-10 18:43:07
    Temat: Umowa o prace na czas określony i wypowiedzenie
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Czy dopisek na umowie o pracę na czas pół roku o treści "skrócony okres
    wypowiedzenia umowy - 2 tygodnie" ma w ogóle jakieś znaczenie? Z tego co
    wiem i czytałem w KP umowa na czas określony <=6mies. nie może zostać w
    ogóle wypowiedziana. Można wypowiedzieć tylko umowę na okres dłuższy i pod
    warunkiem, że było to określone w umowie...mam rację?

  • 2. Data: 2003-09-10 18:58:56
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ogóle wypowiedziana. Można wypowiedzieć tylko umowę na okres dłuższy i pod
    > warunkiem, że było to określone w umowie...mam rację?

    Witam.
    Masz rację , szczegółowo to regulue art 33 kp. Pozdrawiam.