PracaGrupypl.praca.dyskusje › ADM: Zmiana FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-09-10 15:39:01
    Temat: ADM: Zmiana FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    W dniu dzisiejszy zmieniony został FAQ grupy pl.praca.oferowana.
    Najważniejsza zmiana to skrócenie czasu ukazania się tego samego ogłoszenia
    powtórnie, do 1 miesiąca.
    Proszę o zapoznanie się z FAQ wszystkich zainteresowanych.
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-09-10 16:55:12
    Temat: Re: ADM: Zmiana FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: BeeProvider <j...@b...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    > ogłoszenia powtórnie, do 1 miesiąca.
    > Proszę o zapoznanie się z FAQ wszystkich zainteresowanych.

    Witam serdecznie!

    Staram sie od kilku dni zmaiescic ogloszenie o poszukiwniu przez
    Beeprocvider programisty JAVA.

    Niestety nie ukazuje sie ono na grupie, nie otrzymuje takze zadnego zwrotu
    itp.

    czy moze mi Pan poswiecic chwile i wyjasnicz czym jest to spowodowane?

    Ogloszenie jest nowe i dotyczy programistow do nowego projektu, z scisle
    okreslonymi wymaganiami i byc moze uznal Pan iz jest takie samo jak
    poprzednie wyslane ponad miesiac temu?

    POzdrawiam i dziekuej za odpowiedz, zalaczam ponizej tresc ogloszwennia:

    PROGRAMISTA JAVA/ chojnice, woj pomorskie, zakwaterowanie
    Od:
    BeeProvider <j...@b...pl>
    Data:
    śro 10. wrzesień 2003 16:50:48
    Grupy:
    pl.praca.oferowana
    brak nawiązań

    Firma internetowa z branzy ISP zatrudni osobe na stanowisko programisty.

    Wymaganai stawaine przed kandydatem:

    - biegla znajomosc PHP+Smarty poparta doswiadczeniem w POWAZNYCH
    projektach.
    - biegla znajomosc XMLa (ns,xmlSchema, SOAP, dts) poparta doswiadczeniem
    - doswiadczenie w realizacji aplikacji rozproszonych z cienkim klientem
    opartym na przegladarce internetowej.
    - dobra znajomosc javy a szczegolnie bibliotek avalon, junit, castor lub
    hibernate, xerces bedzie dodatkowym aututem
    - umiejetnosc pisania aplikacji od podstaw pod wymagania a takze
    implentacja obecnych standardow internetowych na podstawie RFC.
    - znajomosc epp/idn/joker core bedzie dodatkowym atutem
    - znajomosc uml bedzie dodatkowym atutem
    - doswiadczenie na posobnym stanowisku
    - samodzielnosc w rozwiazywaniu problemow
    - obowiazkowosc

    Firma gwarantuje mila atmosfere pracy w mlodym zespole, mozliwosc
    osbistego rozwoju, udzial w pionierskich przedsiewzieciach, satysfakcje
    finansowa. Istnieje mozliwosc zorganizowania zakwaterowania.

    Zgloszenia prosze przesylac na adres j...@b...pl [wytnij .no-spam]

  • 3. Data: 2003-09-10 19:27:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    BeeProvider <j...@b...pl> wrote:

    > Ogloszenie jest nowe i dotyczy programistow do nowego projektu, z scisle
    > okreslonymi wymaganiami i byc moze uznal Pan iz jest takie samo jak
    > poprzednie wyslane ponad miesiac temu?

    Tak dokładnie uznałem.

    --
    Przemysław Maciuszko