PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co trzeba aby prowadzić kursy??

  • 1. Data: 2003-09-10 14:31:53
    Temat: Co trzeba aby prowadzić kursy??
    Od: m...@w...pl

    Witam

    Chodzi mi po głowie własna firma prowadząca kursy komputerowe, na
    przykład "podstawy obsługi komputera".

    I w związku z tym mam pytanie.

    Czy dla tego rodzaju działalności są jakieś specyficzne wymagania, na
    przykład wykształcenie pedagogiczne, czy wystarczy tylko wykształcenie
    "kierunkowe"?? A może nie ma żadnych wymagań, otwierasz firmę i
    prowadzisz kursy??

    Znacie może miejsca w Sieci gdzie można znaleźć odpowiedź?
    Gdzie o to zapytać w Urzędzie Miasta, w Urzędzie Skarbowym, a może
    jeszcze gdzieś?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-10 15:27:34
    Temat: Re: Co trzeba aby prowadzić kursy??
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

> [...]
    > przykład wykształcenie pedagogiczne, czy wystarczy tylko wykształcenie
    > "kierunkowe"?? A może nie ma żadnych wymagań, otwierasz firmę i

    Dokładnie tak jak napisałeś w ostatnim zdaniu. Otwierasz firme i prowadzisz
    szkolenia.
    Rynek weryfikuje Twój profesjonalizm.

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl - już dostępna testowa wersja DARMOWEGO szkolenia

  • 3. Data: 2003-09-11 06:06:03
    Od: Rafti <r...@W...pl>

    Dnia 2003-09-10 17:27, veni VIDI vici napisał :

    > Dokładnie tak jak napisałeś w ostatnim zdaniu. Otwierasz firme i prowadzisz
    > szkolenia.
    > Rynek weryfikuje Twój profesjonalizm.

    Tyle, że zaświadczenie o ukończeniu takiego kursu niewiele znaczy. Jeśli
    chciałbyś w przyszłości rozwijać działalność w tym kierunku, pomyśl o
    kursie pedagogicznym i zorientuj się w Kuratorium Oświaty jak wygląda
    sprawa nadzoru. Powodzenia.

    Rafti
    usuń WYTNIJTO żeby otrzymać prawdziwy adres