PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo??

  • 1. Data: 2004-07-15 12:28:43
    Temat: Umowa o dzielo??
    Od: "Jarek S." <s...@n...pl>

    Witam

    Pewna firma chce zatrudnic mnie na podstawie umowy o dzielo.
    Czas pracy ok 2 mies.

    Zastanawia mnie to czy:

    Wdrazanie systemu informatycznego obslugi firmy i szkolenie pracownikow,
    moze byc wykonywane na podstawie takiej umowy??
    Co o tym sadzicie?? Czy mam nalegac by byla to umowa zlecenie??
    Czy nie ma tu jakichs kruczkow??

    J.

  • 2. Data: 2004-07-15 16:48:28
    Temat: Re: Umowa o dzielo??
    Od: "jaberski" <_...@g...pl>

> [...]
    > moze byc wykonywane na podstawie takiej umowy??
    > Co o tym sadzicie?? Czy mam nalegac by byla to umowa zlecenie??

    jest jeden podstawowy.
    umowa zlecenie to umowa na dokonanie czynności.
    umowa o dzieło to umowa rezultatu.

    a jakie to ma skutki??
    na przykład takie:
    jezeli po zakończeniu wdrozenia i szkolenia pani Kasia dalej nie wie jak
    obsługiwać
    system, to wg. umowy zlecenia nic cie to nie obchodzi, bo szkolenie juz
    przeprowadziłeś
    (umowa o czynność), ale wg. umowy o dzieło jest to nadal twój problem,
    bo szkolenie nie zakończyło sie pożądanym rezultatem.

    bierz umowe-zlecenie

    pozdrawiam
    jaberski