PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Accenture

  • 1. Data: 2004-07-15 10:57:19
    Temat: Re: Firma Accenture
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    W reklamach mowili o bardzo dobrej sredniej ze studiow...co oni w ogole
    robia?

  • 2. Data: 2004-07-15 19:16:07
    Temat: Firma Accenture
    Od: "everyman" <s...@i...pl>

    Jak wygląda praca, rekrutacja i płace?

  • 3. Data: 2004-07-15 19:26:54
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "everyman" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wygląda praca, rekrutacja i płace?

    Ughhh,

  • 4. Data: 2004-07-15 20:31:02
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    MarcinS wrote:
    > W reklamach mowili o bardzo dobrej sredniej ze studiow...co oni w ogole
    > robia?

    Jak to co? Wykorzystują fakt, że... ludzie są generalnie marnie wykształceni
    w dziedzinach, które dziś dominują na rynku. Wmawiają, że oni są wykształceni.
    Począwszy właśnie od ogłaszania, że zatrudniają tylko najlepszych studentów
    (tak! tak! te ogłoszenia to też [1] reklama firmy). No i konsultują potem.
    Fachowcami są często studenci, którzy wiedzę i inteligencję mają marną,
    ale zakuwali intensywnie i w indeksie rzeczywiście mają same piątki
    (a bo to problem?). Wykorzystują tych ludzi maksymalnie. Nie znam
    przypadku by ktoś w firmie tego typu wytrzymał więcej niż 3 lata.
    Ci którzy wytrzymają i są rzeczywiście dobrzy (tak, wyjątki się
    zdarzają) awansują na szefów projektów a po drodze często mają
    finansowane studia MBA (w zamian za podpisanie zobowiązania do
    odpracowania tego potem w firmie).

    Generalnie znakomity amerykański pomysł na biznes. Z typowo amerykańskim
    marketingiem.

    Z konieczności przeczytałem w życiu kilkanaście raportów przygotowanych
    przez firmę Accenture a dotyczących mojej branży. Przy każdym praktycznie
    umarłem ze śmiechu. Ale są tacy, którzy to w ciemno kupują i o to chodzi.

    Pozdrawiam wszystkich wannabe konsultantów oraz już konsultantów :)

    [1] a nawet przede wszystkim

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 5. Data: 2004-07-15 22:33:25
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Przy poziomie postow ludzi z grup, kotre czytam wnioskuje ze to mega biznes.
    Chetnych do pracy i kupowania nie zabraknie. No ale juz najbardziej usmiealem sie
    przy poscie o wyjezdzie na Krete(?) za 600 zl dla 2 osob - jesli kupi garnki za
    6000. Myslalem, ze to juz chyba kazdy przecietnie czytajacy czlowiek wie, widac
    pewne rzeczy sie nie zmieniaja.

  • 6. Data: 2004-07-20 21:50:05
    Od: JS <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik MarcinS napisał:
> [...]
    > 6000. Myslalem, ze to juz chyba kazdy przecietnie czytajacy czlowiek wie, widac

    to chyba inna bajka panie kolego ;)