PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzieło › Umowa o dzieło
  • Data: 2009-11-02 11:04:38
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: " Afro" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Niedługo zamierzam podpisać umowę o dzieło. Przedmiotem umowy będzie wykonanie
    przeze mnie pewnego urządzenia. Dodatkowo zatrudniony jestem w innej firmie na
    umowę o pracę.

    Koszt jaki zapłacę za zakup elementów do tego urządzenia wynoszą 1400 zł. Na
    zleceniu zarobić chciałbym 600 zł. A zatem kwota jaką chciałbym uzyskać to
    2000 zł (zwrot poniesionych wydatków + moje wynagrodzenie). Rozumiem, iż dla
    mojego zleceniodawcy jest to kwota netto? Na jaką kwotę powinniśmy sporządzić
    umowę?

    Nie posiadam własnej firmy, a zatem jak powinienem dokumentować zakup
    elementów? Prosząc o zwykły paragon lub rachunek?

    Z góry dziękuję za pomoc