PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas okreslony

  • 1. Data: 2005-11-25 23:45:15
    Temat: Umowa na czas okreslony
    Od: Achtung <a...@t...pl>

    Witam!

    Jeżeli pracuję na umowę o pracę na czas określony z 2 tygodniowym
    wypowiedzeniem, to czy pracodawca jest zoobowiązany poinformować mnie
    wcześniej, czy umowę mi przedłuży? Jest to druga umowa na czas określony.

    Czy zawsze będe nie pewny do ostatniego dnia trwania umowy??

    Pzdr,

    Achtung

  • 2. Data: 2005-11-26 07:04:12
    Temat: Re: Umowa na czas okreslony
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Achtung w news:op.s0tllpgc6eopkr@achtung-x64 napisał(a):

    > Jeżeli pracuję na umowę o pracę na czas określony z
    > 2 tygodniowym wypowiedzeniem, to czy pracodawca
    > jest zoobowiązany poinformować mnie wcześniej,
    > czy umowę mi przedłuży?

    Nie. Wiesz kiedy umowa się kończy i tyle. Gdyby pracodawca chciał się z Tobą
    (lub Ty z pracodawcą) pożegnać wcześniej niż wynika to z umowy wtedy musi
    poinformować Cię na dwa tygodnie wcześniej.

    > Czy zawsze będe nie pewny do ostatniego dnia trwania umowy??

    To zależy od pracodawcy. Mnie akurat poinformowano wcześniej. Nie chcieli,
    abym się stresował niepotrzebnie ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-11-26 08:10:26
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Achtung zapodał(-a):
> [...]
    to czy pracodawca jest zoobowiązany
    > poinformować mnie wcześniej, czy umowę mi przedłuży? Jest to druga umowa na czas

    Nie jest wcale niegrzeczne odpowiednio wcześniej pójść do pracodawcy
    i zapytać się, jak wygląda Twoja przyszłość w firmie, bo nie wiesz, czy
    masz już szukać innej pracy.

    > Czy zawsze będe nie pewny do ostatniego dnia trwania umowy??

    Wszystko zależy od Ciebie - jak tak sobie ustawisz wszystko,
    to możesz i denerwować się kolejnym dniem, czy masz jeszcze krzesło...
    Spróbuj wyjść z założenia, że nikt Ci nie robi łaski, że pracujesz: Ty wykonujesz
    jakąś czynność - ktoś Ci za to płaci.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,