PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa i brak pensji

  • 1. Data: 2005-03-15 15:29:48
    Temat: Umowa i brak pensji
    Od: "Rocco" <r...@g...pl>

    witam

    praca na umowe, pensja nie wypłaca od paru miesiecy.
    gdzie do skierowac, jakie dokumenty?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-03-15 22:25:18
    Temat: Re: Umowa i brak pensji
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

    > witam

    witam

    > praca na umowe, pensja nie wypłaca od paru miesiecy.
    > gdzie do skierowac, jakie dokumenty?

    wziasc umowe, dokumenty i udac sie do sadu pracy

  • 3. Data: 2005-03-16 11:30:52
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:6fdb.000019c6.423760cd@newsgate.onet.pl dEG <d...@g...pl>
    pisze:

    > wziasc umowe, dokumenty i udac sie do sadu pracy

    Na początek podesłać PIP-ę. To pozwoli zachować anonimowość.
    Chyba, że celem jest natychmiastowe rozwiązanie umowy i dochodzenie
    zaległego wynagrodzenia.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-03-16 23:30:35
    Od: "Justyna Chada" <y...@g...pl>

    Rocco <r...@g...pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > praca na umowe, pensja nie wypłaca od paru miesiecy.
    > gdzie do skierowac, jakie dokumenty?
    >

    > pozdr.

    U mnie to samo, z tą różnicą, że umowa była o dzieło, a firma potajemnie
    zbankturowała. Co robić? Już zbieram papiery.

  • 5. Data: 2005-03-17 09:05:03
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Zacznijcie od wycieczki do Państwowej Inspekcji Pracy, to państwowe ciało
    chroniące pracowników. Tam wam powiedzą,co możecie zrobić, jak, i co ma
    sens a co nie ma