PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...

  • 21. Data: 2003-07-01 10:11:35
    Temat: Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Od: "Nowaq" <n...@w...plNOSPAM>

    Witam!

    > Gdyby chcial ograniczyc koszty firmy staralby sie wynegocjowac
    > dobra pozycje do ewentualnego podjecia pracy (czyli w tym
    > wypadku najnizsza mozliwa do zaakceptowania dla aplikanta kwote
    > wynagrodzenia) to daloby prawdziwy obraz wymagan wszystkich
    > aplikantow. Jesli tego nie zrobil to dal sie sam nabic w butelke
    > bo najnizsza kwota ktora pada na poczatku (czyli kwota otwarcia w
    > negocjacjach) nie musi byc wcale najnizsza kwota zamkniecia (i rzadko
    > tak bywa).

    Ja troche inaczej na to patrze. Ide na rozmowe i slysze pytanie o oczekiwane
    wynagrodzenie. Mowie ile chce netto - a jest to wczesniej przemyslana kwota,
    skonfrontowana z zarobkami znajomych na podobnych stanowiskach, wiec nie
    jest z kosmosu - i oczekuje, ze firma to zaakceptuje. W momencie, kiedy
    koles zaczyna mowic, ze drogo, ze nie pasuje mu, ze moze chcialbym mniej, to
    przypomina mi to troche przekupke na targu i zaczynam myslec sobie, ze firma
    jest "zydowska" (od razu mowie, ze nie jestem antysemita ;))

    Malo tego, jesli wdam sie w negocjacje i spuszcze z wczesniej wymyslonej
    kwoty, to od razu startuje z mniejszym zapalem do pracy ;P Jest to mniej
    wiecej tak motywujace, jak obnizka placy, albo degradacja...

    Pozdrawiam,
    Nowaq

  • 22. Data: 2003-07-02 10:22:32
    Temat: Re: Ukrywaj kwalifikacje... - epilog
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>

    Witam.

    Pan Szef skontaktował się jednak ze mną (ku mojemu zaskoczeniu)
    i zaprosił na kolejną rozmowę. No i mam tę pracę :-)

    Opisany wcześniej sposób negocjacji (gadał dziad do obrazu)
    ma swoje dobre strony: podana przeze mnie stawka została
    zaakceptowana bez protestu :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 23. Data: 2003-07-02 10:31:31
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:bdubpq$4mv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Opisany wcześniej sposób negocjacji (gadał dziad do obrazu)
    > ma swoje dobre strony: podana przeze mnie stawka została

    Pan Szef czyta naszą grupę?

  • 24. Data: 2003-07-02 10:38:11
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>

    "winetu" <P...@w...pl> wrote in message