PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy o prace przez pracownika - prosba o pomoc

  • 1. Data: 2003-11-06 14:51:36
    Temat: rozwiazanie umowy o prace przez pracownika - prosba o pomoc
    Od: "Iwoo" <i...@p...onet.pl>

    Bede bardzo wdzieczna za pomoc w nastepujacej kwestii;
    Jestem zatrudniona na podstawie umowy o prace na okres probny i.....pragne
    sie zwolnic zanim uplynie czas, na ktory "opiewa" umowa.
    Wiem, ze obowiazuje mnie 2-tygodniowy okres wypoawiedzenia (o ile pracodawca
    nie wyrazi zgody na rozwiazanie stosunku pracy na podst. porozumienia stron
    w trybie natychmaistowym).
    Chcialabym natomaist dowiedziec sie JAK napisac "pisemko" odnosnie kwestii
    zwolnienia. Czy ma to byc rodzaj oswiadczenia czy tez oferta rozwiazania
    umowy na podst. porozumienia.....
    Wielu osobom moze wydawac sie to kretynstwem (nie wiedziec jak napisac cos
    takiego!!), ale dla mnie stanowi to jeden wielki problem, dlatego tez bede
    bardzo wdzieczna za pomoc.
    pzdr
    iwon

  • 2. Data: 2003-11-07 07:48:51
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > nie wyrazi zgody na rozwiazanie stosunku pracy na podst. porozumienia stron

    3 miesiące nie wytrzymasz ?

    > Chcialabym natomaist dowiedziec sie JAK napisac "pisemko" odnosnie kwestii
    > zwolnienia. Czy ma to byc rodzaj oswiadczenia czy tez oferta rozwiazania
    > umowy na podst. porozumienia.....

    zależy co chcesz osiągnąć - jak wypowiedzenie to piszesz że wypowiadasz, jak
    porozumienie to piszesz że proponujesz porozumienie. Proste jak drut.
    Oczywiście piszesz kiedy wypowiadasz (składasz ofertęrozwiązania), co
    wypowiadasz lub proponujesz rozwiązać i od kiedy.

    > Wielu osobom moze wydawac sie to kretynstwem (nie wiedziec jak napisac cos
    > takiego!!),

    na pewno nieporadnością

    > ale dla mnie stanowi to jeden wielki problem, dlatego tez bede
    > bardzo wdzieczna za pomoc.

    jeden wielki problem to stanowi wypowiadanie umowy zawartwej na 3 miesiące.

    Paweł