PracaGrupypl.praca.dyskusjeUPC - rozmowa kwalifikacyjna... › Re: UPC - rozmowa kwalifikacyjna...
  • From: JKorr <e...@N...wp.pl>
    Subject: Re: UPC - rozmowa kwalifikacyjna...
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 6 Nov 2003 22:15:39 +0100

    On Thu, 6 Nov 2003 21:56:02 +0100, Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "JKorr" <e...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > I wierzysz, ze spotka cie od razu taki zaszczyt? To idz, sprawdz...

    Pójdę i sprawdzę. Zaproponowano mi rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko
    Lidera Grupy Sprzedaży i nie interesuje mnie praca zwykłego PH. Znam ten
    rodzaj pracy (aktualnie robię w temacie), ale interesuje mnie podejście UPC
    do tematu. Interesują mnie więc opinie ludzi którzy mają doświadczenie na
    takim lub podobnym stanowisku, którzy mieli do czynienia z rekrutacją w
    firmie UPC.
    --
    JKorr