PracaGrupypl.praca.dyskusjeUBEZPIECZENIE A BEZROBOCIE › UBEZPIECZENIE A BEZROBOCIE
    From: Stiles <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: UBEZPIECZENIE A BEZROBOCIE
    Date: Fri, 11 Nov 2005 16:03:07 +0100

    Teoretycznie jestem jeszcze studentką, z absolutorium, aczkolwiek mam
    wiecej niż 26 lat więc nie przysługuje mi już możliwość takiego
    ubezpieczenia jak miałam do tej pory. Od kilku miesięcy jestem również
    osobą bezrobotną. W zeszłym tygodniu dostałam od lekarza skierowanie na
    zabieg, w przychodni jeszcze być może się nie zorientowali, że nie mam
    ubezpieczenia, ale jak poszłabym do szpitala to wyszłoby to na pewno.
    Moje pytanie w związku z tym, gdzie mogłabym się ubezpieczyć nawet na
    miesiąc by móc wykonac ten zabieg. Mam nadzieje że później znajdę już
    prace, ale do tego czasu potrzebne mi ubezpieczenie.