PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrudne pytania › Trudne pytania
  • Date: Sun, 01 Oct 2006 20:50:37 +0200
    From: Jurko <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Trudne pytania

    Witam,
    tak sobie przegladam maile od Was, problemy z pracodawca, problemy ze
    zwolnieniem, problem z placeniem za szkolenia etc. Ja rowniez pracuje w
    Polsce, mam pracodawce, ona ma swoje wady, sa pewne niedociagniecia w
    prawie pracy itp. Moja fiirma to sp. z o.o. I do rzeczy: krotko mowiac
    albo pracuje jak jest albo wynocha. Potrafie dostac pensje z opoznieniem
    ponad miesiecznym. ( zwolnienie w trybie dyscyplinarnym dla pracodawcy
    jak najbardziej mozliwe + odsetki za zwloke w wyplacanym z opoznieniem
    wynagrodzeniu). Zwiazki zawodowe ?? :O szkolenie za firmowe pieniadze (
    nawet podnoszace kwalifikacje) :O targi, zeby byc na bierzaco w branzy
    :O, itp. etc.
    Reasumujac, w Polsce nie jest tak zle , skoro tyle osob pyta : jakie
    prawo ma pracodawca w danej sytuacji. Skoro chca z nim walczyc to
    znaczy, ze .... moga ?? Ja tez moge. Skonczy sie to zamknieciem firmy
    :)a ja zostane bez srodkow do zycia.
    A moze 99% piszacych jest faktycznie geniuszami i gierojami, ze druga
    prace znajduja od reki i moga sobie pozwolic na walke z pracodawca ??
    Jesli nie to zmieniamy prace ??.Bo jesli nie sa tacy pewni siebie , to
    po co pytaja, dla ciekawosci (??) bo i tak nigdy nie pojda do pracodawcy
    i nie rzuca mu w twarz: Zgodnie z kodeksem pracy, cywilnym, karnym i
    jakimkolwiek , nie ma Pan prawa ... czegos tam a kodeks pracy jest
    nadrzedny nad regulaminem firmy i Twoimi fochami "kochany szefie" ??

    Niech mi ktos wyprostuje moje myslenie majac na uwadze, ze wiem, ze
    wiedzy nigdy nie za wiele, czlowiek sie uczy cale zycie a pewne
    informacje moze sie kiedys przydadza ( dlatego czytam ta i inne grupy
    m.in. ) :)

    pozdrawiam wszystkich

    Jerzy