PracaGrupypl.praca.szukana › Trójmiasto - Programista/Administrator Linux

  • 1. Data: 2002-01-28 10:40:22
    Temat: Trójmiasto - Programista/Administrator Linux
    Od: Marek Łukaszuk <c...@r...mif.pg.gda.pl>

    Jestem zainteresowany podjęciem stałej pracy w Trójmieście lub jego
    okolicach. Bardzo szybko uczę się nowych rzeczy i stale pogłębiam i
    doskonale moją wiedzę. Lubię podejmować stawiane przede mną wyzwania.

    Umiejętności:
    * bardzo dobra znajomość środowiska Linux (administracja),
    * dobra znajomość rodziny protokołów TCP/IP w tym IPv6,
    * dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem
    i bezpieczeństwem sieci,

    Języki obce:
    * angielski (bardzo dobra w mowie i piśmie)
    * niemiecki (dobra w mowie, podstawowa w piśmie)

    Programowanie:
    * perl, php, C, sql

    Bazy danych:
    * MySql, PostrgreSQL.