PracaGrupypl.praca.szukana › Trójmiasto/Administrator Linux, LAN

  • 1. Data: 2004-03-29 13:49:45
    Temat: Trójmiasto/Administrator Linux, LAN
    Od: Piotr Lewandowski <piotr@[SPAM]poland.to.pl>

    Podejmę prace/współpracę w Trójmieście lub okolicach jako administrator
    sieci komputerowej, linux administrator.

    a.. instalacja, konfiguracja serwerów
    b.. Budowa i modyfikacja sieci komputerowych
    c.. Instalacja, konfiguracja stacji roboczych
    d.. Wsparcie i opieka techniczna

    Mam 32 lat oraz doświadczenie w instalacji oraz administracji sieciami
    komputerowymi. Interesuje mnie praca stala lub na zlecenie. Posiadam prawo
    jazdy kat. B oraz samochód.
    --
    Piotr Lewandowski