PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroche optymizmu › Troche optymizmu
    From: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Troche optymizmu
    Date: Thu, 10 Feb 2005 10:48:53 +0100

    Witam Serdecznie:)
    Się pochwale.... mam prace <jupi>, po ponad trzech latach szukania, po
    kilku nieudanych współpracach z firmami typu "krzak"... znalazłam w końcu
    pracę :-))) zresztą w ag. rządowej, także w końcu mam komfort że co miesiąc
    będą płacić i nie będą cyrkować jak tu udupić człowieka:-)))
    Prace zdobyłam dzięki informacji od znajomego że "słyszałem że kogoś tam
    potrzebują" no to cv poszło.... i <tutaj wielki ukłon> w przeciągu dwóch
    tygodni podpisałam umowę:-))

    Ponieważ mam dość duże doświadczenie jako bezrobotny - to kilka rad:
    - anulować subskrypcje grupy praca.dyskusje :))) za dużo tutaj narzekań i
    posty z cyklu: szukam pracy od dwóch tygodni i nie mogę znaleźć" .... na
    dłuższą metę takie czytanie może naprawdę człowieka zdołować
    - wierzyć w siebie i nie szukać pracy poniżej swojego doświadczenia. Jak
    dostaniecie odp. od oferenta że nie spełniacie dostatecznie warunków np.
    sprzątaczki, to zdołujecie się... nie warto:-)
    - no i robić sobie przerwy w szukaniu.... przynajmniej na weekend, nie
    przeglądać stronek z ofertami, pracy.oferowanej etc.... - Bezrobotny też
    potrzebuje odpoczynku:-)
    - no i - to już moje życzenie - mieć kogoś kto Was wspiera w szukaniu:-)))

    Także wszystkim poszukującym życzę powodzenia. 3majcie się cieplutko i
    wierzcie w siebie

    --
    Kasik
    GG:243137