PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trochę NTG" ile dla gosposi"

  • 1. Data: 2003-07-31 07:52:27
    Temat: Trochę NTG" ile dla gosposi"
    Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl>

    Z przyczyn zdrowotnch muszę poszukać kogoś do sprzątania mieszkania (M4). I
    mam pytanie ile takiej osobie należy zapłacić? Rozchodzi mi się o to aby
    przychodziła raz w tygodniu i dokładnie posprzatała mieszkanie tzn.
    powycieranie kurzy, wymycie łazienki i ubikacji, wymycie luster (jest ich
    trochę bo mamy 3 komandory), odkurzenie wykładzin i pomycie podłóg. Mam
    ogromny dylemat bo potrzebuję takiej osoby w zasadzie od zaraz a nie mam
    pojęcia ile mogę jej zaproponować aby się nie wygłupić za niską kwotą i nie
    przepłacić.

    Z góry dziekuję za odpowiedzi

    Kinga

  • 2. Data: 2003-07-31 09:06:32
    Temat: Re: Trochę NTG" ile dla gosposi"
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Patryk "Fockx" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bgahsb$omi$1@korweta.task.gda.pl...
    > pojęcia ile mogę jej zaproponować aby się nie wygłupić za niską kwotą i
    nie
    > przepłacić

    Ok 15 pln za godzine sprzątania,
    oczywiście komuś kto to dobrze robi.

    Pozdrawiam Paweł.

  • 3. Data: 2003-07-31 09:17:20
    Od: "Tomasz Łukaszewicz" <t...@l...net>

    > Z przyczyn zdrowotnch muszę poszukać kogoś do sprzątania mieszkania (M4). I
    > mam pytanie ile takiej osobie należy zapłacić?

    W Warszawie 10 zł/godz.

  • 4. Data: 2003-07-31 09:20:33
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Anonim" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ok 15 pln za godzine sprzątania,
    > oczywiście komuś kto to dobrze robi.

    Poważnie? IMO 5 zł ale zawsze byłem do tyłu ze stawkami fachowców. To jakbym
    sprzątał 8 h dziennie to 120 na dzień. 22 dni w tygodniu 2640.

  • 5. Data: 2003-07-31 09:30:38
    Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid>

    Patryk "Fockx" Świrski wrote:
> [...]
    > powycieranie kurzy, wymycie łazienki i ubikacji, wymycie luster (jest ich
    > trochę bo mamy 3 komandory), odkurzenie wykładzin i pomycie podłóg.

    Dziewczyna za podobne prace (+ prasowanie, czasem mycie okien),
    przychodząca raz w tygodniu na 3 godziny, dostaje 10 zł/godz. (Katowice)
    Pozdrawiam
    Monika

  • 6. Data: 2003-07-31 09:49:28
    Temat: Re: Troch? NTG" ile dla gosposi"
    Od: r...@r...pl

    > 22 dni w tygodniu 2640.

    no jesli ktos pracuje 22 dni w tygodniu to jest wart tych 2600 ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2003-07-31 14:05:05
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Dziewczyna za podobne prace (+ prasowanie, czasem mycie okien),
    > przychodząca raz w tygodniu na 3 godziny, dostaje 10 zł/godz. (Katowice)
    > Pozdrawiam
    > Monika

    W wawie weź ukrainke za 5 zł/godz.

    pozdrawiam, Robert

  • 8. Data: 2003-07-31 15:53:21
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-31 16:05, Użytkownik Rob59 napisał :

    > W wawie weź ukrainke za 5 zł/godz.
    >
    > pozdrawiam, Robert

    Dokładnie tak, u brata i moich znajomych sprząta od kilku lat Ukrainka.
    Bierze 5 zł/h. I wykonuje również z własnej inicjatywy inne prace.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 9. Data: 2003-08-12 16:42:53
    Od: Firma Matylda <f...@A...matylda.info>

    r...@r...pl wrote:

    > no jesli ktos pracuje 22 dni w tygodniu to jest wart tych 2600 ;-)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    Kolega ma rację. Osoby które pracują jako gosposie przez naszą firmę
    zarabiają około 2000 pln odpowiednio dobierając sobie poszczegolne
    zgłoszenia. Krótko mówiąc można zarobić przyzwoite pieniadze.

    Absolutnie nie ma się co dziwić ponieważ te panie pracują czesto od 7 rano
    do 18 19 wieczorem, rano w jednym domu a po południu w innym. Czasami muszą
    przejechć na z jednego końca Warszawy na drugi. W lecie to jeszcze nie ma
    problemów, ale zimą nie jest to zbyt przyjemne.

    pozdrawiam
    Rafał

    Matylda
    tel: 022 446 71 64
    email: f...@m...info
    http://www.matylda.info

  • 10. Data: 2003-08-12 16:59:46
    Od: Firma Matylda <f...@A...matylda.info>

    Dorota wrote:

    > Dokładnie tak, u brata i moich znajomych sprząta od kilku lat Ukrainka.
    > Bierze 5 zł/h. I wykonuje również z własnej inicjatywy inne prace.

    Owszem , może i tak się zdarza, ale co do :"i wykonuje również z własnej
    inicjatywy inne prace" - polemizowałabym....
    Może przyjechała do Polski 4 lata temu z 1 dolarem w kieszeni:))...
    cóż miała zrobić?
    To, że ktoś przyjdzie i posprząta za nas....nie każdego na to stać,
    jest to, moim zdaniem duży luksus.
    A całkiem inaczej (cenowo) wygląda sytuacja, jeśli potrzebna jest nam
    gosposia na co dzień, wtedy ta stawka za godzinę już nie obowiązuje
    (jest to stała pensja miesięczna)
    A w sumie cóż się dziwić kobietom, które każdego dnia rano wstają i
    wyruszają do pracy, codziennie u innej rodziny, przedzierają się autobusami
    przez całą Warszawę, w każdej rodzinie inne wymagania, inny sposób
    traktowania...etc...Jeśli się godzą na pracę ` na godziny` to zarabiają
    uczciwie przyzwoite pieniądze

    Matylda
    tel: 022 446 71 64
    tel: 0 609 196 180