PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy w PricewaterHouseCoopers

  • 11. Data: 2006-03-21 08:11:53
    Temat: Re: Testy w PricewaterHouseCoopers
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    moja kumpela tam się też dostała i bardzo sobie pracę chwali, a ja , no coż....
    DOBRA, PRZYZNAJĘ SIĘ - PĘKAM Z ZAZDROŚCI

    a takie rzeczy, przyjemnie się czyta, podbudowują.

  • 12. Data: 2006-03-21 08:44:21
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Bo mało ciekawymi rzeczami tam bym sie zajmował (IT w audycie). Udało mi
    > się też dostać do innej firmy (nie konsultingowej) i tam robię dużo
    > ciekawszą robotę
    hmmm, IMHO audyt/konsulting to jest jedna z najciekawszych działek w IT
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 13. Data: 2006-03-21 10:22:20
    Od: szach <s...@w...pl>

    sheer wrote:

    > PHC to korporacyjna bezduszna maszynka do mięsa

    A biedronka? - wyzysk i za nadgodziny nieplacone, w bankach po X godzin
    siedza ludzie niektorzy i tez wypluwaja swoje wnetrznosci bo w bilansie
    12groszy brakuje.. firmy ubezpieczeniowe - walka szuczurow o kazdego
    najmniejszego klienta.. wszedzie wyzsyk, wszedzie walka o to by byc
    najlepszym.

    A z drugiej strony to gdzie sie rozwijac? Zawsze sie mozna zwolnic,
    jezeli nie bedzie warunkow do pracy/placy odpowiednich, IMO probowac
    zawsze warto.

  • 14. Data: 2006-03-21 12:06:08
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    gromax wrote:

    > hmmm, IMHO audyt/konsulting to jest jedna z najciekawszych działek w IT

    dla Ciebie tak, dla innych nie...
    świat jest piękny, bo różnorodny ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 15. Data: 2006-03-21 20:29:28
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik sheerer napisał:
    > Bo mało ciekawymi rzeczami tam bym sie zajmował (IT w audycie). Udało mi
    > się też dostać do innej firmy (nie konsultingowej) i tam robię dużo
    > ciekawszą robotę
    tak z ciekawosc: IT w audycie czy audyt w IT?

    pozdr

  • 16. Data: 2006-03-21 21:15:51
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    dokładnie to : wsparcie audytu ze strony systemów informatycznych.
    Jako, że moja dzialka to IT, to mówię: IT w audycie (jakby to był bank to
    bym mówił IT w bankowości), no ale chodzi o audytowanie IT wiec pewnie masz
    rację :P

  • 17. Data: 2006-03-22 16:14:30
    Od: sheer <s...@v...pl>

    forest wrote:
    > moja kumpela tam się też dostała i bardzo sobie pracę chwali, a ja , no
    > coż.... DOBRA, PRZYZNAJĘ SIĘ - PĘKAM Z ZAZDROŚCI

    nie dyskutuje się z postami *sponsorowanymi*

    --
    sheer