PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy numeryczne

  • 1. Data: 2002-03-25 14:38:28
    Temat: Re: Testy numeryczne
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    http://www.shl.com.pl
    pod tym adresem znjdziesz dane dot. testow stosowaych w rekrutacji. Z tej
    firmy korzytsa m.in.: Cadbury Wedel Sp. z o.o.
    /WPI

  • 2. Data: 2002-03-25 23:16:47
    Temat: Testy numeryczne
    Od: dszydelko <d...@w...ps.pl>

    Czesc

    Mam pytanko - wiekszosc duzych koncernow w procesie rekrutacji korzysta
    z roznego rodzaju testow - czy analitycznych czy tez innych. Glownym
    wymaganiem - wysoka poprzeczka w tego typu sprawdzianie jest czas - 1
    min na kazde pytanie (zeby odpowiedziec na wszystkie trzeba miec niezly
    automat lub szczescie albo i jedno i drugie).

    Czy ktos z Was zna moze strony www lub pozycje ksiazkowe zawierajace
    przykladowe testy stosowane w procesach rekrutacji ?

    Coz dla jednych rozwiazanie takich testow moze sie okazac kwestia
    wrodzonego talentu - umiejetnosci jasnego myslenia analitycznego i
    logicznego. Dla mnie zeby byc szczerym jest to kwestia polaczenia
    dotychczasowych umiejetnosci i cwiczen - po prostu nie czuje sie
    automatem z kalkulatorem w glowie.

    Z gory dziekuje za kazda odp.

    Pozdrawiam
    Daniel