PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrata statusu osoby bezrpbotnej

  • 1. Data: 2002-03-25 11:21:26
    Temat: Utrata statusu osoby bezrpbotnej
    Od: "KiG" <g...@r...medianet.pl>

    Czy podejmując jednorazowo pracę na umowę-zlecenie za 100 zł przez 5 dni
    traci się status osoby bezrobotnej? W ustawie (art. 2 pkt 2) jest inf., że
    osiągnięcie połowy najniższego wynagrodzenia skutkuje niespełnianiem def.
    takiej osoby, niemniej moją żonę w takiej sytuacji pozbawiono statusu osoby
    bezrobotnej, są na to jakieś inne przepisy?

    Pozdr.
    KiG

  • 2. Data: 2002-03-25 13:37:45
    Temat: Re: Utrata statusu osoby bezrpbotnej
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "KiG" napisal:

    > niemniej moją żonę w takiej sytuacji pozbawiono statusu osoby
    > bezrobotnej, są na to jakieś inne przepisy?

    Pytalem w UP. Dziewczyna w informacji powiedziala, ze nie wazne za ile i
    na ile. Jesli jest podpisana umowa zlecenie trzeba sie na ten czas
    wyrejestrowac (nawet gdy nie przysluguje zasilek). To jest chore, ale co
    zrobic?

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2002-03-25 13:47:50
    Od: "KiG" <g...@r...medianet.pl>

> [...]
    > na ile. Jesli jest podpisana umowa zlecenie trzeba sie na ten czas
    > wyrejestrowac (nawet gdy nie przysluguje zasilek). To jest chore, ale co

    Faktycznie chore, ciekawe z jakich zapisów prawa do tego dochodzą?
    Przeanalizowałem ust. i nic takiego nie znalazłem, ale cóż prawnikiem nie
    jestem.

    Pozdr.
    KiG

  • 4. Data: 2002-03-26 21:49:18
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > na ile. Jesli jest podpisana umowa zlecenie trzeba sie na ten czas
    > wyrejestrowac (nawet gdy nie przysluguje zasilek). To jest chore, ale co

    Nie wprowadzaj innych w błąd jeśli czegoś nie wiesz. Otóz będąc bezrobotnym
    można uzyskiwać miesięcznie dochody nie przekraczające połowy najniższego
    wynagrodzenia. Podstawa prawna Dziennik Ustaw 2001 Nr 6 poz 56 (ustawa o
    zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu) Art. 2, ustęp 1 punkt 2i.
    pozdrawiam
    Pawel
    PS i nie wiesz Paniom w urzędach dopóki nie dostaniesz tego napiśmie, one
    często nie wiedzą o czym mówią

  • 5. Data: 2002-03-27 14:33:21
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Pawel" napisal:

    > Nie wprowadzaj innych w błąd jeśli czegoś nie wiesz.

    A skad mam wiedze brac? Z Ksiezyca? Bylem w UP, takich informacji mi
    udzielono (choc temat drazylem nieziemsko) wiec zakladam, ze tak jest. W
    koncu kto jak kto ale one tam siedzac chyba powinny wiedziec.

    > Podstawa prawna Dziennik Ustaw 2001 Nr 6 poz 56 (ustawa o
    > zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu) Art. 2, ustęp 1 punkt 2i.

    Dzieki. Poczytam, wydrukuje i przejde sie z tym do UP ponownie.

    pozdrawiam
    Greg