PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakich użyć argumentów?

  • 1. Data: 2002-03-25 11:43:51
    Temat: Jakich użyć argumentów?
    Od: "KejSi" <m...@p...onet.pl>

    Witam Grupę!
    Mam następujący problem w osobie koleżanki po Akademii Rolniczej. Obecnie
    pracuje w przedsiębiorstwie produkcyjnym w branży cukierniczej, ale mniejsza
    o to. Praca jest taka, że od dłuższego czasu stara się ją zmienić. I była
    już na szeregu rozmów w różnych firmach za sprawą rozsyłania ofert, ale były
    to raczej firmy z jej branży. A teraz przyszło jej do głowy żeby wysłać
    ofertę do banku. W rozmowie telefonicznej osoba z którą rozmawiała
    stwierdziła że nie mam przeszkód aby złożyła ofertę ale jak taką ofertę
    zredagować, jakich argumentów użyć (może istnieją jakieś rutynowe
    sformułowania) aby osobą po Akademii Rolniczej zainteresował sie bank. Dodam
    jeszcze że oferta którą do tej pory rozsyłała posiadała sporo trafnych
    sformułowań, które odnosiły skutek w postaci zaproszenia na rozmowę, ale
    wtedy były to raczej firmy związane z branżą żywnościową i pod takim kątem
    napisana była oferta. Proszę o pomoc w tej sprawie i dziękuję za ew. odzew.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2002-03-25 11:48:41
    Temat: Re: Jakich użyć argumentów?
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    potraktuj doswiadczenia i wyksztalcenie z akademi rolniczej jak sprzedaz
    cukierkow tylko zmien akcent i wypisz co najlepiej umiesz i ze jestes
    najlepsza w branzy rolnej - zapewne rolnicy tez biora kredyty - ale
    przedstaw siebie jako najlepsza "specjalista" z tej branzy.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-25 17:33:20
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 25 Mar 2002 12:48:41 +0100, "jarpol" <j...@a...pl> wrote:

> [...]
    >najlepsza w branzy rolnej - zapewne rolnicy tez biora kredyty - ale
    >przedstaw siebie jako najlepsza "specjalista" z tej branzy.

    Ja bym uzyl argumentow zeby sie nie zatrudniala w banku.

    pzdr
    Limfo