PracaGrupypl.praca.dyskusjeTermin wypowiedzenia : uwaga dość newralgiczny punkt złożenia !! [POMOCY] › Termin wypowiedzenia : uwaga dość newralgiczny punkt złożenia !! [POMOCY]
    From: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Termin wypowiedzenia : uwaga dość newralgiczny punkt złożenia !!
    [POMOCY]
    Date: Fri, 21 Jun 2002 21:12:28 +0200

    Witam !
    Sytuacja wyglada tak:
    Pracuje już prawie 3 lata w firmie A tj. od 16-08-1999: Mam szanse od
    1.X.2002 zostac przyjety do firmy B. Kiedy trzeba złóżyć wypowiedzeniee aby
    najlepiej wyjść na tym [ciągłośc pracy]

    Jesli złoże na początku sierpnia do 16 [obowiązuje od 1 września] obowiązuje
    mnie termin 1 miesiac bo staż < 3lata TAK CZY NIE ... u mnie w kadrach kręcą
    [pewnie sami nie wiedzą]

    Firma jest taka że nie pójdą mi na ręke ze skróceniem terminu wypowiedzenia
    jeśli mnie czasem obejmą trzy miesiące wypowiedzenia ...
    Nie chce też składać wypowiedzenia w lipcu [bo z dniem 1.09 trace prace ...
    a nowa jest od 1.10]

    Taki pokopany przypadek ... może ktoś znający się na zagadnieniach prawa
    pracy [ja czytałem kodeks i nie znalazłem jak w takich przypadkach] ..

    Zawsze w sumie pozostaje mi sąd pracy :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;