PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technical writer - zarobki

  • 1. Data: 2007-06-13 05:19:58
    Temat: Technical writer - zarobki
    Od: Krociech <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Orientujecie się, ile może zarabiać technical writer w firmie
    informatycznej (Trójmiasto)?
    Na grupie jest jedna odpowiedź, ale obawiam się, że to mógł być żart.
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z zarobkami na tym stanowisku (chodzi
    o płacę po roku-dwóch)?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-13 06:14:24
    Temat: Re: Technical writer - zarobki
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 13 Cze, 07:19, Krociech <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Na grupie jest jedna odpowiedź, ale obawiam się, że to mógł być żart.
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z zarobkami na tym stanowisku (chodzi

    jestem w stanie odpowiedzieć jak to wygląda w Warszawie.
    Tyle ile jesteś w stanie wynegocjować.
    Na pewno dużo zależy od tego jakie masz doświadczenie - ciężko znaleźć
    do pracy kogoś z doświadczeniem. A jeśli już ktoś je ma, to spokojnie
    da się negocjować sporo ponad średnią krajową na dzień dobry. Wiadomo
    - późniejsze zarobki też zależą od tego co oferuje firma i co Ty sobie
    wynegocjujesz.

    Przy okazji rozglądałam się jakiś czas temu ile za granicą (USA) jest
    w stanie zarobić 'technical writer' - wyszło, że bez jakiegoś super
    doświadczenia da się wyciągnąć min 80 tyś. $ rocznie. W Polsce na
    razie tak dobrze nie ma.

  • 3. Data: 2007-06-16 11:40:06
    Od: M...@g...com

    On Jun 12, 11:14 pm, "M...@g...bla.bla.com"
    <M...@g...com> wrote:

> [...]
    > w stanie zarobić 'technical writer' - wyszło, że bez jakiegoś super
    > doświadczenia da się wyciągnąć min 80 tyś. $ rocznie. W Polsce na

    Tu gdzie ja mieszkam techical writer po studiach dostanie pod $100
    tys. rocznie.
    Zarobki w Polsce sa znacznie nizsze ale tez mniej sie pracuje.

  • 4. Data: 2007-06-17 20:52:13
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 16 Cze, 13:40, M...@g...com wrote:

    > Tu gdzie ja mieszkam techical writer po studiach dostanie pod $100
    > tys. rocznie.
    > Zarobki w Polsce sa znacznie nizsze ale tez mniej sie pracuje.

    rozumiem, ze trollujesz? ewentualnie nie masz pojecia o obecnych
    realiach pracy w Polsce.
    Ostatnio zauwazylam dziwna tendencję - wiele osób stwierdza, że na
    danym stanowisku (różne - od prgramisty przez testera, technical
    writer po pm) się mniej pracuje niż gdzieś tam i jakoś kompletnie nie
    pasują mi te opinie do tego co widzę na co dzień.

  • 5. Data: 2007-06-18 19:31:39
    Od: Krociech <k...@p...onet.pl>

    Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Wkrótcę wybieram się na rozmowę kwalifikacyjną,
    więc wszelkie informacje nie będące żartami i trollowaniem
    nadal z chęcią przywitam.