PracaGrupypl.praca.dyskusje › Team Lead - SQL Server, Design, TA

  • 1. Data: 2007-02-27 21:47:06
    Temat: Team Lead - SQL Server, Design, TA
    Od: p...@g...com

    01 Team Lead - SQL Server, Design, TA

    Dla naszego klienta - dużej Brytyjskiej firmy posiadającej oddziały na
    prawie wszystkich kontynentach - poszukujemy kierownika zespołu
    projektowego do 4 miesięcznego projektu informatycznego.

    Obowiązki:

    Prowadzenie zespołu projektowego

    Wdrażanie oraz przebudowa istniejących rozwiązań opartych
    na ASP.NET, SQL Server, Informatica etc.

    Wymagania:

    Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym
    stanowisku

    Gruntowna znajomość SQL Server oraz projektowania baz
    danych

    Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

    Komunikatywna znajomość języka angielskiego

    Wykształcenie wyższe (także studenci 5 roku)

    Dyspozycyjność i gotowość do pracy kontraktowej

    Projekt będzie odbywał się we Wrocławiu

    Termin rozpoczęcia projektu 19.03.2007

    Zgłoszenia zawierające CV proszę przesyłać na adres:
    p...@g...com

  • 2. Data: 2007-02-28 17:11:32
    Temat: Re: Team Lead - SQL Server, Design, TA
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 27-02-2007 o 22:47:06 <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > projektowego do 4 miesięcznego projektu informatycznego.
    >

    > Zgłoszenia zawierające CV proszę przesyłać na adres:

    a od kiedy firma gmail szuka dla kogoś pracowników?

  • 3. Data: 2007-03-02 12:56:58
    Od: "DjK" <b...@b...bleble.ble>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > a od kiedy firma gmail szuka dla kogoś pracowników?

    I od kiedy dodatkowo na niewłaściwej grupie ;)

    DjK

  • 4. Data: 2007-03-02 13:27:09
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "DjK" <b...@b...bleble.ble> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > I od kiedy dodatkowo na niewłaściwej grupie ;)
    >
    > DjK

    Niiieeeeeno... nie zrozumieliście... wszystko jet ok.... poprostu firma
    gmail chciała podyskutować na temat takowej właśnie ofrety... :))))))
    ...cóż... po omieceniu jej wzrokiem stwierdzam iż jest nieciekawa - no chyba
    że celuje się we freelancerów... nikt normalny nie zmieni pracy stałej na
    4-miesieczny kontrakt...
    umiejcowienie tak nieciekawej propozycji we wrocku jest wybitnie
    nietrafione - co druga firma tam to outsoure'ing który daje dluzsze
    kontrakty zwykle za niezłe pieniążki.....
    Chyba pracodawca bedzie musial sam sobie to coś napisać :)

    pozdrawiam
    kantor

  • 5. Data: 2007-03-04 09:24:14
    Od: yale <N...@g...com>

    > Dla naszego klienta - dużej Brytyjskiej firmy posiadającej oddziały na
    > prawie wszystkich kontynentach

    No tak gmail jest wszędzie ale to amerykańska firma.

    > - poszukujemy kierownika zespołu
    > projektowego do 4 miesięcznego projektu informatycznego.

    Spoko, nie ma to jak stabilna praca.

    > Obowiązki:
    >
    > Prowadzenie zespołu projektowego
    >
    > Wdrażanie oraz przebudowa istniejących rozwiązań opartych
    > na ASP.NET, SQL Server, Informatica etc.

    OK. Ale to NTG!!!

    > Wymagania:
    >
    > Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym
    > stanowisku
    >

    > Wykształcenie wyższe (także studenci 5 roku)

    Mega ROTFL.
    Niedługo to będzie wstyd być licealistą bez 10 letniego menadżerskiego
    doświadczenia.

    > Dyspozycyjność i gotowość do pracy kontraktowej
    >
    > Projekt będzie odbywał się we Wrocławiu
    >
    > Termin rozpoczęcia projektu 19.03.2007

    No to wystarczy zrezygnować z 2-3 wymagań i brać studenta za miskę ryżu.

    Apeluje o zdrowy rozsądek do pracodawców a do pracowników apeluje aby
    się nie poniżano do takich ofert bo to *my* kreujemy popytem na takie
    oferty rynek pracy.