PracaGrupypl.praca.szukana › Tanio strony WWW - technologie PHP/ MySQL, CGI - Perl/C++, HTML.

  • 1. Data: 2003-07-10 09:36:01
    Temat: Tanio strony WWW - technologie PHP/ MySQL, CGI - Perl/C++, HTML.
    Od: "witchman" <w...@w...pl>

    Tanio wykonam strony www w.g. zadanych kryteriów. Jestem zawodowym
    informatykiem i na pewno można być pewnym moich usług. Dodatkowo mogę podjąć
    się umieszczenia wykonanej strony na podanym serwerze, dodania jej do
    wyszukiwarek, administracji. Jednym słowem możliwa jest kompleksowa obsługa.
    Forma rozliczenia - najchętniej umowa o dzieło lub do uzgodnienia.

    pozdrawiam
    Sławek