PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Baz Danych/Access

  • 1. Data: 2003-07-10 09:23:25
    Temat: Programista Baz Danych/Access
    Od: Mariusz <m...@n...pl>

    Witam!

    Poszukuję zleceń na wykonanie baz danych w Accesie 97/2000/XP. Posiadam
    dogłębną wiedzę oraz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu baz danych z
    wykoszystaniem pakietu MS Access oraz języka VBA. Wykonane przeze mnie
    projkety znacznie ułatwiły pracę biurową i umożliwyły szybszy przepływ
    danych między pracownikami. Projekty, które wykonałem często współpracowały
    z innymi elemantami pakietu MS Office. Przykładowo z Excelem (tworzenie
    wykresów i pobieranie danych z arkuszy) lub Wordem (korespondencja
    seryjna).

    Mariusz Kozerski
    email: m...@w...pl lub mariuszkozerski(małpa)post.pl
    tel: 0502779008