PracaGrupypl.praca.dyskusje › Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...

  • 181. Data: 2005-09-16 21:13:16
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2005 22:45:42 +0200, Kira napisał(a):

    > Byc moze, jesli chodzi o intratna posadke etatowa. Ktorej, moze
    > przypomne, wcale nie musisz sie tak kurczowo trzymac jak jedynej
    > deski ratunku.

    Nie tylko etatowa - chyba, ze uwazasz mozliwosci akwizycji za ta
    alternatywe.
    Zapewniam cie, ze jesli chodzi o mnie, to (odpukac - bylem) osoba bardzo
    aktywnie poszukujaca pracy. Niestety, otwarty rynek ofert jest znikomy i
    nastawiony na mlodszego lub "niepelnosprawnego" pracownika (tam, gdzie mam
    odpowiednie kwalifikacje). Natomiast waski krag blizszych znajomych
    owocuje slabym dostepem do ofert z polecenia.
    Dzialalnosc gospodarcza - wymaga dobrego pomyslu, umiejetnosci w jego
    realizacji w sposob przynoszacy dochod oraz sporej gotowki na rozruch i
    przetrzymanie wstepnego okresu. Niestety, wszelkie pomysly, przy
    rozpoznaiu rzeczywistych potrzeb rynku okazywaly sie nietrafione.

    Za bardzo patrzysz na innych przez pryzmat swojej osobowosci i
    umiejetnosci, oraz branzy w ktorej sie obracasz.
    pzdr

  • 182. Data: 2005-09-16 21:15:07
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Fri, 16 Sep 2005 22:53:10 +0200]:

    > No coz - w koncu uruchomilem znajomosci i przezeram
    > chwilowo wasze podatki....;)

    A, to jednak masz znajomosci mimo absorbujacej czasowo pracy? ;)
    No i kul, przezeraj, byle z sensem a nie tylko po to, zeby miec
    na nastepny dzien.

    Kira

  • 183. Data: 2005-09-16 22:11:19
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > A zebys wiedziala. Bo wtedy mu sie _chce_ -- bo to, ile ma
    > w kieszeni zalezy od tego, czy podchodzi do pracy rzetelnie.

    To ja teraz rozumiem, dlaczego jest w Polsce takie
    bezrobocie! :>> Bo ci, co zarabiają najniższą pensję,
    albo - według nich - pensja jest za niska - pracują
    nierzetelnie! ;>>
    No i bezrobotni starają się tylko o pracę, gdzie mogliby
    pracować 'rzetelnie' ;>>

    To dlaczego wszyscy nauczyciele nie idą pracować
    do szkół prywatnych???
    Kiedyś nauczycielem zostawało się z powołania, dzisiaj
    to najczęściej - 'z braku laku'.

    Dla mnie _dobry_ dentysta, lekarz wykonuje swoją pracę
    rzetelnie zarówno w gabinecie prywatnym, jak i państwowym
    - dentysta robi tak plombę, aby nie wypadła. Jedyna różnica
    może wynikać z zastosowania materiału do wykonania tej
    plomby, ale tak jak i prywatnie - mogę w państwowej służbie
    zdrowia poprosić o wykonanie plomby z tego, co mi najbardziej
    odpowiada i zapłacić za to.

    Rozumiem też, dlaczego jest w Polsce tyle bandytów -
    policjanci patrzą, co mają w kieszeni, a że mało w niej widzą,
    to 'olewają' robotę = pracują 'nierzetelnie', a bandyci po ulicach
    biegają ;>>

    A niektórzy podchodzą do swojej pracy rzetelnie, niezależnie
    od tego, ile zarabiają... O, naiwności ludzka! ;))

    --
    Koziorozec

  • 184. Data: 2005-09-16 22:17:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Sat, 17 Sep 2005 00:11:19 +0200]:

    > Dla mnie _dobry_ dentysta, lekarz wykonuje swoją pracę
    > rzetelnie zarówno w gabinecie prywatnym, jak i państwowym

    Ale kicia, teza nie bylo ze _dobry_ dentysta jest dobry wszedzie.
    Teza bylo, ze dentysta leczy tak samo w panstwowym gabinecie jak
    i we wlasnym. A tak to nieczesto bywa...

    Kira

  • 185. Data: 2005-09-16 22:19:53
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > A o tym dlaczego tego eksperymentu sama nie jestem w stanie
    > zrobic to juz pisalam, mogles doczytac. Po prostu ni cholery nie
    > jestem w stanie ucharakteryzowac sie na faceta okol0 50,

    Spróbuj ucharakteryzować się na _kobietę_ około pięćdziesiątki
    - to może być ciekawiej z tym doświadczeniem :>>

    --
    Koziorozec

  • 186. Data: 2005-09-16 22:25:57
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    > Ale kicia, teza nie bylo ze _dobry_ dentysta jest dobry wszedzie.
    > Teza bylo, ze dentysta leczy tak samo w panstwowym gabinecie jak
    > i we wlasnym. A tak to nieczesto bywa...

    Tezą było stwierdzenie, że 'szkolnictwo państwowe jest chore
    - z czym ja polemizuję.

    --
    Koziorozec

  • 187. Data: 2005-09-16 22:51:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Sat, 17 Sep 2005 00:25:57 +0200]:

    > Tezą było stwierdzenie, że 'szkolnictwo państwowe jest chore
    > - z czym ja polemizuję.

    W zasadzie to jest, ale prywatne tez ;) A teza poczatkowa
    owszem, byla taka, tyle ze w poprzednim poscie postawilas
    nowa do ktorej ja sie z kolei odnioslam...

    Kira

  • 188. Data: 2005-09-16 22:53:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Sat, 17 Sep 2005 00:19:53 +0200]:

    > Spróbuj ucharakteryzować się na _kobietę_ około pięćdziesiątki
    > - to może być ciekawiej z tym doświadczeniem :>>

    Chyba zartujesz, mi dalej w kanjpach kaza dowod pokazywac jak
    zamawiam alkohol :) Az taka dobra w charakteryzacji to ja nie
    jestem, przykro mi ;)

    Kira

  • 189. Data: 2005-09-16 22:56:32
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <p...@g...pl>
    Krzysztofsf napisał(a):

    > Taaa... chyba, ze praca byla bardzo absorbujaca czasowo i w malym kregu
    > osob - bez kontaktow z ludzmi z zewnatrz.

    SB? UOP? :)

    > No coz - w koncu uruchomilem znajomosci i przezeram
    > chwilowo wasze podatki....;)

    Hm ja jestem młody i większość moich etatów to budżetówka. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 190. Data: 2005-09-16 22:59:19
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl>
    napisał w wiadomości news:dgf2f1$11j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > uczyć w szkole prywatnej i od razu lepiej uczy, a dentysta
    > przyjmuje w swoim prywatnym gabinecie i od razu lepiej

    A czy tak nie jest?
    Jeśli nie to wytłumacz mi, jak to jest możliwe: moje dzieci od września
    do lutego były ciągle zakatarzone, ciągle lekarz, antybiotyk, lekarz,
    inny antybiotyk, inny lekarz, jeszcze inny antybiotyk a dzieci nadal
    chore - to byli lekarze państwowi. W akcie desperacji poszłam z dziećmi
    do lekarza prywatnie (jeszcze innego), który stwierdził u jednej
    zapalenie płuc, u drugiej zapalenie płuc (czego poprzedni lekarze nie
    zauważyli), wypisał recepty, kazał przyjść do kontroli (w sumie jeszcze
    2 razy), za całe leczenie zapłaciłam w ciągu miesiąca ok. 850 zł ale
    dzieci mam zdrowe. I takich przykładów można wyliczać wiele.

    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*