PracaGrupypl.praca.dyskusjeTak Polska to normalny kraj.... › Tak Polska to normalny kraj....
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Tak Polska to normalny kraj....
    Date: Sat, 12 Apr 2003 23:00:18 +0200

    Od roku 1989 żyjemy w normalnym kraju (bo wcześniej był nienormalny).
    Całkiem normalną jest rzecz, że kilka milionów ludzi jest bez pracy. Całkiem
    normalnym jest to, że Ci którzy wykorzystując różne układy i dogodność
    historyczną dorobili się "legalnie" i teraz zgrywają wielkich panów
    pracodawców i śmieją się z tych którzy (lub których rodzice) takiej
    możliwości nie mieli. Zupełnie zrozumiałą rzeczą jest to, że Ci którzy
    pokończyli studia za darmo, wymyślili sobie że za studia trzeba będzie
    płacić. Najzwyklejszą rzeczą jest fakt, że człowiek który skończył studia za
    prosiaki tatusia, lub jego "legalnie" zarobione pieniądze wymaga teraz od
    sprzątaczki w firmie odziedziczonej po tatusiu aby ta była po studiach
    wyższych i biegle władała 5 językami. Najzwyklejszym pytaniem jest to zadane
    mi w zakładzie z większościowym udziałem Państwa "a kto pana przysłał?".
    Standardem stało się bycie 26 letnim człowiekiem z dwoma fakultetami i 3
    letnią praktyką "na podobnych stanowiskach". Normalną pensją Polsce jest 500
    zł dla księgowej (moja siostra tyle dostaje i się cieszy że pracuje w
    ogóle). Mam pisać dalej??
    Taak Polska to normalny kraj.

    motto
    icq: 238159966

    ps. przepraszam, ale gdzieś musiałem wylać swoją flustrację