PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil? › Re: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
  • From: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 17:20:56 GMT

    On 18 Jan 2002 17:17:46 +0100, <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Mi tez jest - generalnie - winna, ale za prace wykonana niesolidnie ;) Po
    >prostu, zostalem tam "zatrudniony", jednak nie podpisano ze mna umowy - kazdego
    >dnia miala byc "jutro". W zwiazku z tym, prace raczej pozorowalem . Po jakis
    >dwoch tygodniach, kiedy zupelnie odpuscilem, zostalem "zwolniony". Olalem
    >sprawe z gory, jednak firmy tej ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

    No sie wlasnie zastanawiam czy nie ciekawym pomyslem byloby zrobienie
    nieustajacego rankingu firm, bo jak widze praca w Telecom... to
    niezly pasztet a ile jeszcze jest takich firm. Z drugiej strony warto
    wiedziec ktore z firm odznaczaja sie duza kultura pracy. Mysle ze
    wystarczylaby bazka z ocenami (w skali szkolnej) + krotkie
    jednozdaniowe uzasadnienie np "bo nie placa" albo "swietna sekretarka"
    a w domysle cyc... ;p itd. Jesli moga byc konkursy na najbrzydszego
    spiewaka to moze byc na najlepszy i najgorszy zaklad pracy. Mysle ze
    nawet opinie oparte na pogloskach albo historie kolegi kuzyna moglyby
    uprawniac internaute do glosowania.

    Ciekawe co wy na to

    Pzdr
    Limfo
    ps. jak sie juz wszyscy zgodza to ciekawe kto to zrobi i udostepni
    serwer?