PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szwecja i jagódki

  • 1. Data: 2002-04-04 14:41:03
    Temat: Szwecja i jagódki
    Od: "Janiedzi" <j...@i...pl>

    czy szanowni grupowicze wiedzią może kiedy dojrzewają jagody w Szwecji?
    słyszałem że ich zbieranie jest opłacalne, ale nie wiem kiedy mam jechać - w
    lipcu, czy sierpniu?
    dzięki.

    Qba

  • 2. Data: 2002-04-05 20:06:16
    Temat: Re: Szwecja i jagódki
    Od: "Dario" <d...@t...pl>

    Witam.
    To zalezy od rejonu - im bardziej na polnoc tym troche pozniej. Sezon trwa
    mniej wiecej od konca lipca do poczatku pazdziernika. Ale pieniedzy to tam
    raczej nie zarobisz - chyba ze ten rok bedzie wyjatkowy.
    No ale zawsze zobaczysz troche swiata :)
    Pozdrawiam.
    Kazimierz