PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przy Systemach Informacji Przestrzennej za granicą

  • 1. Data: 2002-04-04 10:59:53
    Temat: Praca przy Systemach Informacji Przestrzennej za granicą
    Od: "ami" <a...@p...onet.pl>

    No właśnie.
    Pisze się tyle o tym jak łatwo informatyk może znaleźć prace za granicą.
    A może ktos z was sie orientuje jak jest w tej branży ? Jakie są zarobki,
    gdzie najlepiej szukać pracy, w jakiej dziedzienie itd.
    Pozdrawiam
    Ami

  • 2. Data: 2002-04-04 14:37:33
    Od: "Chris" <c...@g...de>

  • 3. Data: 2002-04-04 16:28:37
    Od: "Needy" <n...@h...pl>

    Witam!

    Mam ten sam problem. Bardzo mocno interesuję się tą dziedziną - w zasadzie
    kończę wykształcenie w tym temacie. W Polsce takie systemy zdają się być
    wielkim luksusem,a za granicą to już raczej normalka...
    Osobiście znalazłem dwie strony:
    http://www.jobsin.co.uk/surveying/
    oraz
    http://intronet4u.com/irc/praca/

    Ta pierwsza jest po angielsku i w zasadzie nie wiem czy nie jest tylko do
    anglików skierowana. Ale z lektury widzę, że zapotrzebowanie na GISowców
    jest - nawet absolwentów.
    Druga to strona jakiejś polsko-irlandzkiej organizacji - można przesłać
    swoje CV.

    Powodzenia
    Bartek