PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za godzine ?

  • 1. Data: 2002-04-04 11:47:18
    Temat: Ile za godzine ?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Ile mozna zazadac od pracodawcy za godzine pracy na stanowisku: informatyk.

    Zakres obowiazaków:
    wszystko co jest zwiazane z kompami:
    hardware, software - administracja siecia (10 kompów), itd, itp...

    azie
    dzieki

  • 2. Data: 2002-04-04 12:03:09
    Temat: Re: Ile za godzine ?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    <a...@p...onet.pl> na pl.praca.dyskusje:
    > Ile mozna zazadac od pracodawcy za godzine pracy na stanowisku: informatyk.

    za godzinę? Działalność gospodarcza? Umowa zlecenie? Ryczałtem czy za
    każdą przepracowaną godzinę? Kto wyznacza czas pracy? Alarmy i inne
    nieprzewidywane wypadki?

    Różnie. Od 10 zł za godzinę, poprzez 20-30 po 100 ;-).

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 3. Data: 2002-04-04 12:25:51
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Zakres obowiazaków:
    > wszystko co jest zwiazane z kompami:
    > hardware, software - administracja siecia (10 kompów), itd, itp...

    Myślę, że geniusz nadający się na takie stanowisko nie zejdzie poniżej 1000
    PLN za godzinę (jeżeli w ogóle znajdzie się).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-04-04 20:40:27
    Od: "Jerzy B." <f...@p...onet.pl>

    A czy wyksztalcenie wyzsze musi byc ? Czy wystarcza umiejetnosci ?

    Buczek

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8hglk$mgl$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-04-05 16:24:51
    Od: <a...@p...onet.pl>

    w zasadzie wazne jest to zeby wszystko dobrze dzialo czyli umiejetnosci.
    Generalnie pod koniec tego semestru będę juz inżynierem.

    dodtkowe info...
    - alarmy firma "dzowni" jak jest problem...
    - czasem trzeba coś zrobic poza firma (tego nie moge zarejestrowac na "liscie
    obecnosci")

    Pracuje juz tam jakis czas i kierownik jest ze mnie zadowolony.
    Kiero jest "pożadnym, zyciowym czlowiekiem"

  • 6. Data: 2002-04-05 21:52:47
    Od: "Jerzy B." <f...@p...onet.pl>

    Tez bym tak chcial :)

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych