PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy w wawie bez warszawskiego adresu ??? › Szukanie pracy w wawie bez warszawskiego adresu ???
    From: <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Szukanie pracy w wawie bez warszawskiego adresu ???
    Date: 17 Feb 2002 01:18:58 +0100

    Użytkownik "svobo" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a4k3ak$c42$2@news.tpi.pl...

    > tz, ze jesli zlece KOMUS na okres 3 miesiecy po 8 godzin na dzien obsluge
    > maszyny "do bicia piany", a te "ubita piane" odbiera mój klient co dzien
    > rano i placi mi za nia gotówka, i ten KTOS np. po 2 week pracy mówi mi w
    > sobote: 'wiecej "piany nie bije", od poniedzialku nie przychodze do
    roboty',
    > a mnie udaje sie zatrudnic innego "ubijacza piany" od srody, to np. za
    brak
    > produkcji (i sprzdazy) przez poniedzialek i wtorek, spowodowany
    > niewykonaniem zlecenia, nie moge zadac od tego KOGOS naprawienia
> [...]

    Jak chcesz tego uniknąć to wpisz do umowy odpowiednie paragrafy. Umowa która
    ich nie zawiera do niczego Cie nie upoważnia ani do niczego nie zobowiązuje.
    Natomiast nie ma żadnych ograniczeń finansowych w takich umowach więc w
    treści może być np. "Strona zrywająca umowę bez wypowiedzenia zapłaci
    drugiej stronie karę umowną w wysokości 1.000.000 zł", i już.;)

    Wiesiek