PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej

  • 11. Data: 2004-09-20 08:09:46
    Temat: Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | Rozmawiaj o konkretach - jeśli ktoś proponuje Ci seans jak u wróżki po
    | prostu poszukaj innego pracodawcy. A na rozmowie kwalifikacyjnej
    | opowiedz maks. informacji istotnych z punktu widzenia stanowiska, o
    | które się ubiegasz.

    Podzielę się swoim doświadczeniem. Poszłam na rozmowę i odpowiadałam na
    pytania pod kątem stanowiska, o które się ubiegałam. Nie chodzi o to, że
    ubarwiałam, tylko przekazywałam jak najwięcej informacji o moim
    doświadczeniu w zakresie oferowanego stanowiska. Kiedy już sie nachwaliłam
    pani mi powiedziała, że dla mnie przewidzieli inne zadania! Powiedziała o co
    chodzi i zapytała, czy się tego podejmę. Kiedy się zgodziłam dopiero się
    zaczęło... testowanie umiejętności.
    Aha, jeszcze jedno, zapytała czy potrafiłabym zrobić to czy tamto, a ja jej
    na to, że nie będę się chwalić, że tak, bo nie wiem. Mam o tym jakie takie
    pojęcie ale nigdy tego nie robiłam. Szczerze, bez ogródek. No i... przyjęli
    mnie ;)
    Życzę powodzenia, szczęścia i odwagi :)

    --
    Pozdrawiam,