PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delphi Automotive oddzial Gdansk

  • 1. Data: 2006-04-13 07:45:03
    Temat: Delphi Automotive oddzial Gdansk
    Od: p...@g...com

    czesc w-tkim,

    udzielcie mi informacji o atmosferze pracy w firmie, jak tam jest, po
    ludzku czy presja, agresja i wyscig? chodzi o stanowiska inzynierskie w
    procesie, szanuja pracownikoww, firma ma ludzka twarz czy wyciskaja
    eksploatuja na maxa? jakie przedzialy placowe dla doswiadczonych
    inzynierow?

    thx
    ---

  • 2. Data: 2006-04-13 09:50:34
    Temat: Re: Delphi Automotive oddzial Gdansk
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > czesc w-tkim,
    Cześć,

> [...]
    > procesie, szanuja pracownikoww, firma ma ludzka twarz czy wyciskaja
    > eksploatuja na maxa? jakie przedzialy placowe dla doswiadczonych

    Podobnie jak przedmówca chciał bym zapytać o oddziały Delphi Automotive ale
    w Krakowie oraz w Tychach.
    Dzięki za odpowidzi.

  • 3. Data: 2006-04-13 16:51:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Apr 2006 00:45:03 -0700, p...@g...com wklepał(-a):

> [...]
    >procesie, szanuja pracownikoww, firma ma ludzka twarz czy wyciskaja
    >eksploatuja na maxa? jakie przedzialy placowe dla doswiadczonych

    Zobacz najpierw na to:
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/14144,czy-polski
    e-fabryki-delphi-pojda-pod-mlotek.html

    Jak na razie sytuacja niepewna...