PracaGrupypl.praca.dyskusje › cennik: wykonywanie stron WWW?

  • 1. Data: 2003-05-05 08:53:08
    Temat: cennik: wykonywanie stron WWW?
    Od: l...@i...pl

    Jestem nowy w dziedzinie wykonywania zleceń doytczących stron
    internetowych. Chciałbym się dowiedzieć jaki jest teraz umowny
    cennik. Np. ile mógłbym wziąć za:
    - prosta strona internetowa(jakiś banner we flashu)
    - prosta strona (PHP + MySQL - prosta baza danych)
    - rozbudowany serwis (szyfrowanie, sklep itd.)
    Oraz w jaki sposób jest podpisywana umowa. Czy trzeba spotykać się
    z klientem (piszę o pracy zdalnej), generalnie chciałbym się dowiedzieć
    jakie są często stosowane praktyki w przypadku zawierania umów na zlecenie.
    Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

    Maciek

  • 2. Data: 2003-05-05 13:50:12
    Temat: Re: cennik: wykonywanie stron WWW?
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On 5 May 2003 10:53:08 +0200, l...@i...pl wrote:

    > Jestem nowy w dziedzinie wykonywania zleceń doytczących stron
    > internetowych. Chciałbym się dowiedzieć jaki jest teraz umowny
    > cennik.
    Nie istnieje coś takiego i nigdy istnieć nie będzie.

    > Np. ile mógłbym wziąć za:
    > - prosta strona internetowa(jakiś banner we flashu)
    > - prosta strona (PHP + MySQL - prosta baza danych)
    > - rozbudowany serwis (szyfrowanie, sklep itd.)
    Tyle, na ile wyceniasz swoją pracę. Dopuszcza się wyliczenie wg
    roboczogodzin. Stawka za roboczogodzinę dowolna (taka, na jaką wyceniasz
    godzinę swojej pracy).

    Tobi

  • 3. Data: 2003-05-05 17:33:33
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    <l...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > z klientem (piszę o pracy zdalnej), generalnie chciałbym się dowiedzieć
    > jakie są często stosowane praktyki w przypadku zawierania umów na

    Wynegocjowaną umowę zleceniodawca przysyła Ci pocztą, dwie podpisane kopie.
    Jedną ty podpisujesz i odsyłasz. Umowa traktuje zazwyczaj o przedmiocie
    umowy, sposobie i terminie odbioru prac, sposobie i terminie dokonania
    zapłaty, przekazaniu (lub nie) autorskich praw majątkowych, karach za
    niedotrzymanie terminu wykonania zlecenia i przelania wynagrodzenia, kwestii
    zaliczki na podatek dochodowy (istotne, jeśli z takich czy innych powodów
    nie dostaniesz później PITa).

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2003-05-06 11:05:19
    Od: "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl>

    "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> wrote in message > zaliczki na
    podatek dochodowy (istotne, jeśli z takich czy innych powodów
    > nie dostaniesz później PITa).
    >
    > Tomek Z.

    Czy mógłby Pan rozwinąć nieco ten punkt...

    Z poważaniem
    PD

  • 5. Data: 2003-05-06 14:29:34
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > Tyle, na ile wyceniasz swoją pracę. Dopuszcza się wyliczenie wg
    > roboczogodzin. Stawka za roboczogodzinę dowolna (taka, na jaką wyceniasz

    Ilość roboczogodzin zgadza się jeśli jest to praca dla rzemieślnika
    ale jeśli dochodzi do tego projekt autorski szaty graficznej strony i kolejnych
    podstron cena może skoczyć w górę
    Także sam widzisz
    rozpiętość cenowa jest nieograniczona.
    Pozdraiam
    Baska

  • 6. Data: 2003-05-06 21:13:54
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl> wrote in message

    > Czy mógłby Pan rozwinąć nieco ten punkt...

    Firma powinna zapłacić zaliczkę na podatek dochodowy a do któregoś bodaj
    marca przysłać odpowiedniego PITa. Zdarza się, że nie zapłaci i/lub nie
    przyśle. Wtedy odpowiedni zapis na umowie (tudzież rachunku) pozwala łatwo
    przypomnieć sobie, jak to było ze zleceniem sprzed fafnastu miesięcy.

    Tomek Z.

  • 7. Data: 2003-05-07 07:18:09
    Od: "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl>

> [...]
    > przyśle. Wtedy odpowiedni zapis na umowie (tudzież rachunku) pozwala łatwo
    > przypomnieć sobie, jak to było ze zleceniem sprzed fafnastu miesięcy.

    To zanczy co konkretnie należy napisać w umowie by zabezpieczyć się przed płaceniem
    podatku dwa razy

    Z poważaniem
    PD