PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop okolicznosciowy

  • 1. Data: 2003-05-05 08:50:22
    Temat: Urlop okolicznosciowy
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    wiem ze na smierc babci przysluguje mi 1 dzien urlopu, zastanawiam sie
    czy musi to byc dzien pogrzeby, czy jakis dowolny inny dzien w rozsadnym
    terminie?

    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl
    http://olga.fm.interia.pl (to na wypadek gdyby poprzednie nie dzialalo)

  • 2. Data: 2003-05-05 08:56:47
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > wiem ze na smierc babci przysluguje mi 1 dzien urlopu, zastanawiam sie
    > czy musi to byc dzien pogrzeby, czy jakis dowolny inny dzien w rozsadnym
    > terminie?

    dowolny dzien moze to byc, ale nie np rok po pogrzebie ;))

    Aga

  • 3. Data: 2003-05-05 11:49:38
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Wilhelmina <o...@p...fm> napisał(a):

    > wiem ze na smierc babci przysluguje mi 1 dzien urlopu, zastanawiam sie
    > czy musi to byc dzien pogrzeby, czy jakis dowolny inny dzien w rozsadnym
> [...]
    Nie rób sobie jaj z pogrzebu. Bo bedą Ci kazali dostarczyć akt zgonu babci i
    dopiero wyjdą jaja.Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-05-05 13:01:30
    Od: b...@o...pl

    [ciach]

    > Nie rób sobie jaj z pogrzebu. Bo bedą Ci kazali dostarczyć akt zgonu babci i
    > dopiero wyjdą jaja.Pozdrawiam.

    Nie rozumiem - dlaczego jaja? Normalne jest że jako dowód uprawnień do
    skorzystania z wolnego dnia przedkładasz kserokopię aktu zgonu (ślubu etc).

    Pozdrowienia,

    B.