PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sytuacja na wroclawskim rynku pracy

  • 11. Data: 2006-07-13 10:17:10
    Temat: Re: nie na temat
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    > nie wiem czy wiesz, ale w zasadzie bez polskich liter powinno sie pisac na
    > newsach.

    nie wiedziałem o tym, ja mam zamiar pisać z polskimi literami - Polacy nie
    gęsi, swój język mają, itp, itd - ot taki mój kaprys;

    rozumiem innych internautów, którzy nie piszą polskich liter - ok, ich wybór,
    ale chyba lepiej kiedy np. zamiast "ą" - pisze się "a", a nie - "@@#$A@$" ,
    nie uważasz ?

  • 12. Data: 2006-07-13 10:18:21
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Drzewiej to bywało uwarunkowane możliwościami technicznymi. Teraz nie
    > jest i nie ma przeciwskazań by pisać z polskimi literkami. I nawet są już
    > powoli jakieś kroki czynione w celu dopuszczania UTF-8. Pierwszym takim
    > krokiem jest właśnie wyłączenie cancel-bota wycinającego UTF-8. :>
    masz racje oczywiscie, ale dla osob poslugujacych sie na codzien np.
    angielskim w dalszym ciagu jest to niewygodne. Juz nie wpominam o osobach
    ktore nie potrafia konfigurowac swojego czytnika, albo maja jakis
    niestandardowy.
    Potem masz watpliwa przyjemnosc czytac ich (niewatpliwie) cenne mysli w
    formie prawie nie do przeczytania ;) (czyli z "krzakami"), albo oni tak
    widza nasze ogonki. I po co? :)

    A ze mozliwosci techniczne sa, to oczywiscie nikt nie zaprzeczy bo sa :)

    Bonza

  • 13. Data: 2006-07-13 13:31:10
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > nie wiedziałem o tym, ja mam zamiar pisać z polskimi literami - Polacy
    > nie
    > gęsi, swój język mają, itp, itd - ot taki mój kaprys;
    o.k. :)

> [...]
    > wybór,
    > ale chyba lepiej kiedy np. zamiast "ą" - pisze się "a", a nie -
    nie mogę się z Tobą nie zgodzić ;))
    dlatego ja pisze "a" bo wiem, ze nawet jak ja mam dobrze skonfigurowany
    czytnik, to ktos inny z tym mogl sobie nie poradzic :(

    Pozdrawiam serdecznie

    Bonza