PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo niekaralności

  • 1. Data: 2008-01-05 16:54:39
    Temat: Świadectwo niekaralności
    Od: "paweł" <k...@o...pl>

    Witam,po jakim czasie od wyroku sadu oczyszcze swoją "kartotekę". po
    młodzieńczym wybryku całe życie mam mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-01-11 09:20:12
    Temat: Re: Świadectwo niekaralności
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    paweł wrote:

    > Witam,po jakim czasie od wyroku sadu oczyszcze swoją "kartotekę". po
    > młodzieńczym wybryku całe życie mam mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    > dzięki za odpowiedź.

    Po takim po jakim to przestępstwo ulega przedawnieniu.

  • 3. Data: 2008-01-12 08:14:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia 5 Jan 2008 17:54:39 +0100, paweł napisał(a):

    > Witam,po jakim czasie od wyroku sadu oczyszcze swoją "kartotekę". po
    > młodzieńczym wybryku całe życie mam mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    > dzięki za odpowiedź.

    Poczytaj kodeks karny art. 106-108

    Polskie prawo jet łaskawe.
    Morderca, który w wieku 18 lat zamordował kilka osób, dostaje dożywocie,
    wychodzi po 25 latach najwcześniej za dobre sprawowanie, a nawet po
    30latach, ma więc lat 48, gdy ma lat 58 skazanie ulega zatarciu i ma czyste
    świadectwo niekaralności i może mówić, że jest niekarany.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2008-01-12 14:57:59
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 12 Jan 2008 09:14:54 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

> [...]
    >30latach, ma więc lat 48, gdy ma lat 58 skazanie ulega zatarciu i ma czyste
    >świadectwo niekaralności i może mówić, że jest niekarany.

    Ledwie po pół wieku? Cholercia, gdybym wiedział, że taka promocja, to
    już dawno bym wszystkich pozabijał...
    [Gnx, żneg - gb gnx an jfmryxv jlcnqrx.]

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2008-01-13 17:19:06
    Temat: Re: ?wiadectwo niekaralno?ci
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 5 Jan 2008 17:54:39 +0100, "paweł" <k...@o...pl> wrote:

    >Witam,po jakim czasie od wyroku sadu oczyszcze swoją "kartotekę". po
    >młodzieńczym wybryku całe życie mam mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    >dzięki za odpowiedź.

    Zalezy od tego, jaki wybryk. Przy mniejszych sprawach po 5 latach,
    przy wiekszych, po 10.
    Można też wnioskować o wczesniejsze wykreślenie z rejestru skazanych.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 6. Data: 2008-01-13 17:36:49
    Od: s...@o...pl

    podaj z jakiego artukulu dostales wyrok to ci podam okres po jakim czasie
    zatrze sie skazanie w KRK ...

  • 7. Data: 2008-01-14 20:13:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 15:57:59 +0100, Maciej Bojko napisał(a):

    > Ledwie po pół wieku? Cholercia, gdybym wiedział, że taka promocja, to
    > już dawno bym wszystkich pozabijał...
    > [Gnx, żneg - gb gnx an jfmryxv jlcnqrx.]

    Czyżbyś nie miał pomysłu na życie i w ten sposób chcesz sobie zapewnić
    minimum socjalne na koszt Skarbu Państwa ?

  • 8. Data: 2008-01-14 21:22:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 14 Jan 2008 21:13:37 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

    >Czyżbyś nie miał pomysłu na życie i w ten sposób chcesz sobie zapewnić
    >minimum socjalne na koszt Skarbu Państwa ?

    Nie, po prostu chcę wszystkich pozabijać, a że sankcje takie niskie,
    to tym większa pokusa.
    [Gnx, j qnyfmlz pvąth żneg.]

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2008-01-15 09:20:12
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    A przepraszam że się zapytam :)

    Jakie przestępstwo należy popełnić aby dostać powiedzmy minimum 5 lat
    (bez żadnych zawieszeń i innych bzdur), jak ciężką sztangę trzeba
    potrafić wyciskać aby zyskać szacuneczek i nietykalność kolegów z
    celi? Zaznaczam od razu że do wielkiej kasy dostępu nie mam więc
    machlojki finansowe odpadają :)

  • 10. Data: 2008-01-18 13:12:45
    Od: "z3n3k" <z...@o...eu>

    Użytkownik "paweł" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,po jakim czasie od wyroku sadu oczyszcze swoją "kartotekę". po
    > młodzieńczym wybryku całe życie mam mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    > dzięki za odpowiedź.

    Może coś takiego rozświetli sprawę:
    http://www.grupy.egospodarka.pl/zatarcie-wyroku-jak-
    zalatwic,t,139531,8.html