PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co lepsze - wypowiedzenie umowy, czy rozwiązanie

  • 1. Data: 2008-01-11 10:31:53
    Temat: Co lepsze - wypowiedzenie umowy, czy rozwiązanie
    Od: "Darek" <p...@g...pl>

    Witam,
    Zakład pracy zaproponował mi rozstanie ze sobą pozostawiając do wyboru
    sposób rozwiązania umowy: rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, bądź
    wypowiedzenie umowy za porozumieniem stron bez podawania powodu (umowa
    półroczna plus kilka dni, dwutygodniowy okres wypowiedzenia).
    Wiem, że wypowiedzenie daje mi prawo od razu do skorzystania z zasiłku, ale
    na ile będzie ono mniej korzystne dla mnie pod względem wizerunkowym, przy
    poszukiwaniu nowej pracy?
    Z góy dziękuję za porady,
    Pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2008-01-11 10:34:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Darek pisze:
> [...]
    > na ile będzie ono mniej korzystne dla mnie pod względem wizerunkowym, przy

    Nie można wypowiedzieć umowy za porozumieniem stron, ponieważ wtedy
    to będzie zwykłe rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
    Wypowiedzenie jest jednostronne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-01-11 10:42:19
    Od: " " <p...@g...pl>

    > Nie można wypowiedzieć umowy za porozumieniem stron, ponieważ wtedy
    > to będzie zwykłe rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

    Ok, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Chodzi o wypowiedzenie umowy przez
    pracodawcę bez podawania powodu wypowiedzenia.
    D.

  • 4. Data: 2008-01-11 18:09:24
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    p...@g...pl pisze:

    > Ok, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Chodzi o wypowiedzenie umowy przez
    > pracodawcę bez podawania powodu wypowiedzenia.

    Lepiej brzmi wypowiedzenie za porozumieniem stron dla przyszłego potencjalnego
    pracodawcy.

  • 5. Data: 2008-01-11 18:13:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm8bck$joc$2@inews.gazeta.pl Kamikazee
    <n...@n...pl.invalid> pisze:

    > Lepiej brzmi wypowiedzenie za porozumieniem stron dla przyszłego
    > potencjalnego pracodawcy.
    O tak, jasne. Najlepiej brzmi coś, czego nie ma.
    Następny mądry inaczej doradca...

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-01-11 22:32:19
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Dla przyszłego pracodawcy nie ma to żadnego znaczenia, przeciez w CV tego nie
    piszesz. Jeśli masz już pewną następną pracę, to oczywiście lepiej za
    porozumieniem stron, ale jeśli nie jest to takie pewne, to lepiej za
    wypowiedzeniem, gdyż może się okazać, ze nawet ten głodowy zasiłek ci pozwoli
    przeżyc trudny okres.

  • 7. Data: 2008-01-13 17:20:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 11 Jan 2008 10:31:53 +0000 (UTC), "Darek"

    >Zakład pracy zaproponował mi rozstanie ze sobą pozostawiając do wyboru
    >sposób rozwiązania umowy: rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, bądź
    >wypowiedzenie umowy za porozumieniem stron

    Nie ma czegos takiego jak wypowiedzenie za porozumieniem stron.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356