PracaGrupypl.praca.dyskusjeStypendium › Stypendium
    From: "Marcin - CoSMiT" <c...@s...uci.agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Stypendium
    Date: Sun, 7 Apr 2002 14:05:04 +0200

    Witam,

    Pytalem juz wczesniej i tu i na pl.soc.prawo.podatki ale nikt mi
    nie odpowiedzial, a to dla mnie bardzo wazne. Prosze wiec o
    wyrozumialosc i pomoc.

    Niemiecka firma zaproponowala mi ze czesc wynagrodzenia (stala
    kwota) bedzie mi wyplacana w formie "stypendium" (jestem studentem)
    plus dodatkowo/osobno konkretne pieniadze za projekty jakie bede dla
    nich wykonywal.

    Czy stypendia sa opodatkowane? (to co dostaje na uczelni chyba nie
    jest opodatkowane)
    Czy da sie cos takiego wogole podciagnac pod stypendium?
    Czy taka forma rozliczen jest dla mnie korzystna? Czy moze
    zapropnowac cos innego?
    Na co zwrocic uwage przy podpisywaniu umowy?

    Pozdrawiam
    Marcin Skalski