PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studlancer.pl - warunki do podjecia pracy

  • 1. Data: 2010-12-03 04:24:33
    Temat: Studlancer.pl - warunki do podjecia pracy
    Od: "c00ba" <j...@g...pl>

    Witam,

    Pragne od razu zaznaczyc, ze moje pytanie nie ma charakteru reklamowania
    niniejszego serwisu...
    Pytanie jest dosyc krotkie i zwiezle, a pytam dlatego, ze byc moze ktos z
    Was korzystal z tego portalu
    Istnieje sobie takowy portal, jak Studlancer.pl. Jako, ze z koncem roku
    koncze prace w firmie X dlatego, nie chcac czekac az byc moze za Y czasu cos
    sie pojawi na horyzoncie uznalem, ze zlapie byka za rogi i w trakcie
    poszukiwan bede pracowal tu i owdzie. Natrafilem na ten portal szukajac
    swobodnej pracy, bez zwiazku z konkretna firma i co mnie zdziwilo.... Juz
    sama nazwa portalu podsunela mi skojarzenie ze zlepkiem terminow student +
    freelancer. Azeby miec jakas podstawe do gdyban, czy moje przypuzczenia sa
    sluszne napisalem do autora niniejszego portalu gdzie uzyskalem informacje,
    ze choc faktycznie portal przeznaczony jest dla studentow to kazdy moze sie
    w nim zarejestrowac, oraz, ze (uwaga) rzekomo nie jest wymagana wlasna
    dzialalnosc [a to, jak sadzilem jest podstawa pracy wolnego strzelca]. I
    dlatego wlasnie chcialbym zasiegnac Waszej opinii: co do bycia studentem -
    ok, rozumiem, ale jak to jest [bo jakos nie moge znalesc wyczerpujacego
    opisu tej formy zatrudnienia ] z tym freelancingiem. Przeciez jesli mam byc
    wolnym strzelcem to jakas forme wspolpracy z firma dla ktorej zadania bede
    wykonywal miec musze. Jak to wiec jest ( pytam bo moze dzieki komus z Was
    czegos sie dowiem, bo osoba kontaktowa ze wskazanego portalu nie raczyla
    udzielic informacji w tej kwestii ], czy faktycznie nie musze miec wlasnej
    DG, a jesli nie to na jakiej podstawie mam byc zatrudniony jesli nie przez
    samego siebie, a de facto ( jak rozumiem ) nie jestem zwiazany z zadna
    firma, a jedynie wykonuje dla niej okreslona prace ? Moze ktos cos
    powiedziec w tym temacie ? Macie jakies doswiadczenia ? Jesli tak - bede
    wdzieczny za podzielenie sie refleksjami.

    Pozdrawiam,

    --
    --== cOOba ==--

  • 2. Data: 2010-12-03 06:56:06
    Temat: Re: Studlancer.pl - warunki do podjecia pracy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "c00ba" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >niej okreslona prace ? Moze ktos cos powiedziec w tym temacie ? Macie
    >jakies doswiadczenia ? Jesli tak - bede wdzieczny za podzielenie sie

    umowa zlecenie, umowa o dzieło. Przecież nikt nie zmusi Cię do bycia
    przedsiębiorcą

  • 3. Data: 2010-12-11 22:43:50
    Temat: Praca przez internet dla kazdego! Realne pieniadze.
    Od: "Praca Przez Internet" <a...@g...com>

    Witam,
    Oferuje prace przez internet, w zasadzie dla kazdego. Nie jest to zadne
    klikanie w reklamy czy inne glupoty.
    Zarobisz realne, sensowne pieniadze.
    Zainteresowani moga pisac na e-mail: a...@g...com
    Pozdrawiam.