PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 1. Data: 2003-07-15 14:14:37
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: "Viracocha" <A...@s...pl>

    W zeszlym roku ukonczylem geologie na UWr (zaocznie). Od tego czasu szukam
    pracy (ciagle pracuje, ale ... ladnie rzecz ujmujac nie jest to moja
    wymarzona praca). Niestety nic.

    Mysle powaznie o studiach podyplomowych. Pytanie - czy warto, a jesli tak to
    co wybrac, zeby po ukonczeniu powiekszyc jak najbardziej swoje szanse na
    rynku pracy. Po wstepnej selekcji, zostalo kilka, ktore mnie najbardziej
    interesuja. Moze Szanowni Grupowicze cos podpowiedza.
    - Dziennikarstwo na Uniwerku Wroc (2 lata);
    - Informatyka na Polibudzie Wroc (1 rok);
    - Ochrona Srodowiska na UWr (1 rok);
    - Turystyka na AWF Wroc (2 lata);
    - Fotografia w szkole prywatnej (2 lata) - nie ma statusu studiow
    podyplomowych;

    Czy w ogole warto konczyc studia podyplomowe, czy raczej samemu ksztalcic
    sie w jakiejs wybranej dziedzienie.

    Dzieki za odpowiedzi - pzdr serdecznie - Viracocha

  • 2. Data: 2003-07-15 18:59:27
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > - Ochrona Srodowiska na UWr (1 rok);
    > - Turystyka na AWF Wroc (2 lata);
    > - Fotografia w szkole prywatnej (2 lata) - nie ma statusu studiow

    Duzy rozrzut tematyczny. to wszystko cie interesuje \ chcialbys robic ?
    M.

  • 3. Data: 2003-07-15 20:15:43
    Temat: Odp: Studia podyplomowe
    Od: "Viracocha" <a...@w...pl>

    > Duzy rozrzut tematyczny. to wszystko cie interesuje \ chcialbys robic ?
    > M.

    Pozornie rzeczywiscie duzy rozrzut, ale mozna to ze soba powiazac. Np.
    najbardziej interesuje mnie fotografia podroznicza (zwiazek z turystyka i
    dziennikarstwem). Informatyka tez raczej w kierunku grafiki.
    Pzdr - Viracocha

  • 4. Data: 2003-07-16 08:08:46
    Temat: Re: Odp: Studia podyplomowe
    Od: "Aloha" <a...@N...gazeta.pl>

    Wydaje mi sie ze studiowac mozesz sobie tylko dla wlasnje satysfakcji, bo
    doświadczenia to one Ci raczej nie dadzą... A na tym najbardziej zależy
    obecnie pracodawcom.
    pzd

    Aloha

  • 5. Data: 2003-07-16 19:03:04
    Od: "Kamil" <c...@i...pl>

    Witam wszystkich,
    Ja też zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi. Interesuje mnie
    informatyka z naciskiem na Internet. Po zorientowaniu sie w ofercie
    warszawskich uczelni w gre wchodza:
    - Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
    - PW
    - Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna
    Czy ktos moze studiowal lub studiuje podyplomowo na ktorejs z tych uczelni i
    moze mi cos polecic? Nie chcialbym zle wybrac bo takie studia sa koszmarnie
    drogie.
    Kamil.

  • 6. Data: 2003-07-16 19:24:26
    Od: "Piotr Kocot" <k...@t...pl>

    > Mysle powaznie o studiach podyplomowych. Pytanie - czy warto, a jesli tak

    Wg mnie zapomnij o studiach podyplomowych, to czysta strata pieniędzy. I tak
    niewiele się nauczysz, a już na pewno na tyle mało by myśleć o jakiejś
    poważnej pracy.
    Sam wybrałem się na coś takiego i poza bezwartościowym papierkiem za 2500 zł
    nic z tego nie mam. Szkoda, że się o tym przekonałem dopiero teraz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2003-07-18 17:10:30
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Piotr Kocot" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sam wybrałem się na coś takiego i poza bezwartościowym papierkiem za 2500

    > nic z tego nie mam. Szkoda, że się o tym przekonałem dopiero teraz.

    Witaj, a jakie podyplomowe skończyłeś??

    pozdr
    Krzysiek