PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak długo szukacie pracy?

  • 1. Data: 2003-07-15 12:47:43
    Temat: jak długo szukacie pracy?
    Od: s...@p...onet.pl

    Chciałam się dowiedzieć jak długo szukacie pracy i jakimi sposobami
    (ogłoszenia, osobiste wizyty w firmach, wysyłanie ofert itp.).
    Ja co prawda pracuję, ale w niepełnym wymiarze godzin. Pracuję za grosze a
    mimo ,że skończyłam studia, to wykonuję pracy do której nie trzeba nawet
    matury. Szukam normalnej pracy już od roku. Wysyłam swoje oferty do
    interesujących mnie firm, odpowiadam na ogłoszenia w prasie i czasami ktoś mnie
    łaskawie zaprosi na rozmowę, ale jak na razie żadnych efektów. Jestem załamana!
    Czy naprawdę jestem taka do kitu, czy nie jest możliwe znalezienie pracy bez
    znajomości i super biegłej znajomości angielskiego???????

  • 2. Data: 2003-07-15 16:01:38
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    W wiadomosci :4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl> nagryzmolil:

    > czy nie jest możliwe znalezienie pracy bez znajomości i > super biegłej
    znajomości angielskiego???????

    i tu masz racje
    1. Plecy to podstawa
    2. Tu juz niewazne co..........wazne ze masz plecy

    /ja szukam 4 miesiace - 7 lat doswiadczenia, angielski, bylem adminem
    systemow w pewnym liczacym sie bardzo na scenie finansow banku/

    ale co tam
    moze kogos poznam i tez bede mial plecy
    e,tam

    --
    Maciej_NT
    howuser&userid=113215

  • 3. Data: 2003-07-15 16:59:21
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    >
    > /ja szukam 4 miesiace - 7 lat doswiadczenia, angielski, bylem adminem
    > systemow w pewnym liczacym sie bardzo na scenie finansow banku/

    Jak sie nie umiec nic co można sprzedać to faktycznie tylko plecy zostaja, ale ja
    wstydziłbym sie
    przyznać, że robote po znajomości dostałem.

    mer

  • 4. Data: 2003-07-15 17:09:53
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    > Jak sie nie umiec nic co można sprzedać to faktycznie tylko plecy
    > zostaja, ale ja wstydziłbym sie przyznać, że robote po znajomości
    > dostałem.

    dlaczego sadzisz ze sie nic nie umie ?
    przeciez pracowalem i bylem docenianym pracownikiem (zwolnilem sie z powodow
    rodzinnych.... mialem tylko 400km do domu
    a nowonarodzone dziecko widzialem co drugi weekend) wiec mi tu kurna nie
    gadaj o sprzedawaniu sie
    bo nie chcialbys byc w mojej sytuacji

    PS. Jak dostane robote to i tak pewnie po znajomosci.....To Polska tak
    dzisiaj wyglada i sie nie sprzeczaj
    poczytaj sondaze to zobaczysz jak sie dostaje dzis prace, tak z 6
    tygodni temu bylo o tym we wyborczej /poniedzialkowej of kors/ :-)
    ech

  • 5. Data: 2003-07-15 21:30:09
    Od: "Katarzyna Klimczak" <r...@w...pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak sie nie umiec nic co można sprzedać to faktycznie tylko plecy zostaja,
    ale ja wstydziłbym sie
    > przyznać, że robote po znajomości dostałem.
    >
    > mer

    To cała Polska powinna sie wstydzić, nie masz pojęcia o realiach tego kraju.
    Popieram Macieja_NT.
    Mam 5 letnie doświadczenie w branży IT w tym dwa lata na kierowniczym
    stanowisku. Szukam pracy od 4 miesięcy, ale pomału przestaje szukać za
    pośrednictwem agencji i ogłoszeń prasowych bo to mija się z celem. Nie będę
    unosił sie honorem i zwroce sie do znajomych - tylko praca z polecenia jest
    ofertą poważną. I życzę ci Panie mer abyś nigdy nie musiał sie o tym
    przekonać.

  • 6. Data: 2003-07-15 22:09:48
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej_NT napisał:

    > bylem adminem
    > systemow w pewnym liczacym sie bardzo na scenie finansow banku/

    Nick cosik znany, tylko nie pamiętam czy z grup w necie czy grup w
    intranecie? ;) Jak z intranetu to Kali Centrala się kłania.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-07-15 22:56:09
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > unosił sie honorem i zwroce sie do znajomych - tylko praca z polecenia jest
    > ofertą poważną. I życzę ci Panie mer abyś nigdy nie musiał sie o tym

    Ja sie o tym przekonuje codziennie, ale nie obrazam sie na wolny rynek bo to nie ma
    sensu. Trzeba
    myslec jak go wykorzystać.
    Bułki w sklepie kupujesz, bo je potrzebujesz, czy może dlatego, że piekarz ma 5
    letnie doświadczenie
    w branży w tym dwa lata na kierowniczym stanowisku?

    mer

  • 8. Data: 2003-07-16 04:49:47
    Od: "Marcin Strzelecki" <m...@k...pl>

    Witaj

    "mer" wrote

    > Ja sie o tym przekonuje codziennie, ale nie obrazam sie na wolny rynek bo
    to nie ma sensu. Trzeba
    > myslec jak go wykorzystać.

    o panie! Tu masz racje! np. mozna wykorzystac rynek piszac jakies tam
    programy (21) czy zakladajac firmy posredniczace (100 pln> za teoretyczna
    prace ktorej i tak nie ma) i tu jeszcze zakladaja firmy pozyczkowe (jakies
    tam systemy argentynskie czy cos..)

    widzisz? zobacz jak Pieknie i kulturalnie WYKORZYSTALI wolny rynek pracy

    > Bułki w sklepie kupujesz, bo je potrzebujesz, czy może dlatego, że piekarz
    ma 5 letnie doświadczenie
    > w branży w tym dwa lata na kierowniczym stanowisku?

    a tutaj to pan pszesadziles na calej dlugosci (tekstu)

    ale powiem tak. ja Panu wypieke nawet i 10 bulek, a pan mi dasz prace na
    godnych czlowieka warunkach.

    > mer

    pozdrawiam i zycze wiecej rozumu i wiecej szczescia
    Marcin Strzelecki - Szczecin

    PS. jak masz rodzine do wyzywienia, to jest Ci wszystko jedno czy prace masz
    po znajomosci czy nie. i glupoty panie mer piszesz, oj glupoty.

  • 9. Data: 2003-07-16 05:49:58
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > tam systemy argentynskie czy cos..)
    >
    > widzisz? zobacz jak Pieknie i kulturalnie WYKORZYSTALI wolny rynek pracy

    Nie pieknie, bo o czym innym mówią a co innego sprzedają.

    > ma 5 letnie doświadczenie
    >
    > a tutaj to pan pszesadziles na calej dlugosci (tekstu)
    >
    > ale powiem tak. ja Panu wypieke nawet i 10 bulek, a pan mi dasz prace na
    > godnych czlowieka warunkach.

    OK. Dam pracę nawet dziś, ale gdy ty sprzedaż mi te bułki na godnych człowieka
    warunkach.

    > pozdrawiam i zycze wiecej rozumu i wiecej szczescia
    > Marcin Strzelecki - Szczecin

    Nawzajem.

    mer

  • 10. Data: 2003-07-16 06:18:27
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    > Jak z intranetu to Kali Centrala się kłania.

    he he he
    my to sie wszedzie znajdziemy
    :-)))))